Gå til innhold

Frognerparken gåtur onsdag 18 april kl 17.....bli med!

Anbefalte innlegg

Vi ble 3 stk. på fredag. Gikk ca. 1,5 time (veldig stolt og veldig hyggelig). Hvis flere vil bli med, er det bare å hoppe på! Vi møtes utenfor inngangen til Frognerbadet.

OBS. De som har meldt interesse før har fått direkte meld. på deres side.

Fortsetter under...

Jeg har jo medlt min interesse for å gå, men kan ikke onsdag heller. Da får vi nemlig hundevalp. Blir kanksje litt opptatt med det en stund! Galskap vil noen si - å få hund nå (med termin i august), men vi gleder oss sånn.

Enda en passasjer (hehe)

Jeg håper jeg kan iallefall - vet mer i morgen trur jeg.. får besøk enten onsdag eller torsdag ser du. Men det høres knalle bra ut. Går dere i et tempo som passer for folk med litt vondt i bekkenet eller?

Annonse

Hei! Jeg sov så dårlig i natt (3 timer). Babyen holdt meg våken, sparket og sparket! Så jeg tror at jeg må hjem rett etter jobb for å sove. Har til og med nattevakt i natt, må være litt opplagt til det. Så desverre kan jeg ikke bli med på tur. Det er ikke lett å være gravid, i full jobb og gjøre artige ting ved siden av....

Ja man må ta lytte til kroppen. Men det var det jeg da til deg Palesa: nyt tiden du ikke kjenner spark...for det kommer tidsnok, veldig koselig men kan bli litt utfordrende, he he. Min lille venn har også holdt på i natt. Ikke spark,men romsterer og undersøker magen...rundt og rundt og rundt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...