Gå til innhold

Stusselig aa faa TR foer IKM, hehe.....ingen spenning =-)())(((()(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har IKM loer/soen, men har hatt TR siden tors og spottet siden ons, skikkelig kjedelig, det er liksom MAKS lenge til en ordentlig IKM igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, når tr kommer så er det så ueeeendelig lenge til det blir spennende igjen. Hehe, er selv ueeeendelig lenge minus tre dager unna IKM. Ganske lenge det også. ; ) Lykke til i neste pp!

Skrevet

veldig enig.. har ikm på tirsdag men fikk den i går.. drit kjipt..

Skrevet

Saa sitter jeg her da, soendag morgen...uten aa teste,hehe...

Skulle bare kjoepe plaster paa et apotek i gaar, og fant noen fryktelig billige tester som jeg bare maatte kjoepe og joda, superblanke...

Haapet jo at jeg kunne vaere en av disse Maria Magdalenatypene som er gravide likevel, selv om full rulle mens....dere vet, flere egg som loesner og at bare et ga seg og i det hele tatt, men neeeeeida.

Da er det bare hele FIRE uker til spennende testing igjen, ai ai ai, saa kjedelig.

Sambo syntes 3,5-4 aar kunne vaere greit mellom nr 1 og 2, jeg syntes 3-3,5 aar kunne vaere greit, vi er naa over i hans oenske, hehe.....saa superille er det jo ikke.

Skrevet

Husk bare at om syklusen har blitt kortere kommer mest sannsynlig EL tidligere også. LYKKE TIL NESTE MND.!

Skrevet

Takk for tipset! Det har jeg faktisk ikke tenkt paa.... Maa jo teste for EL om en liten uke da... Hm, altsaa paa dag 10 eller noe, og noen dager framover. Hadde veldig positive ELtester ons tors og fre morgen for 2,5 uke siden, og saa TR som startet med spotting ons og saa tre dager TR og minispotting i dag. Det betyr jo faktisk 27/29 dagers sykluser, og tidligere EL. Naa fikk jeg litt blod paa tann her, hehe.....

Syntes liksom det var saa lenge til alt men det er jo snakk om neste helg jo.... =o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...