Gå til innhold

Ny på bruket her!!

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, jeg er ganske ny på bruket her.

Men vil bare si til alle sammen at dere er en fantastisk gjeng

, har vært en anonym lenge... Dere støtter hverandre i godt og vondt, det er rørende å se og "høre". Jeg har nå vært igjennom min 1 pp og det gikk rett i do bokstavelig talt. Det er godt å være her inne, uten at noen har fordommer og ser ned på en av ulike grunner..

Jeg må si at dere alle gir meg styrke til å prøve videre, vet at mange her har prøvd lenge.... Jeg har akkurat begynnt seriøst, er godt voksen, snart 34, men nå har jeg kommet dit hen at jeg vil ha en baby... Vet ikke om det går pga en lei sykdomshistorie, men har mannen i mitt liv med min side...

Dette ble langt.. en god klem til dere alle...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8967743-ny-p%C3%A5-bruket-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så hyggelig med ros av damene her. Men du har halt rett. Det er en utrolig skjønn gjeng på BliGravid forumet.

Ellers så tror jeg at du og din flotte mann kommer til å få det til å lykkes. Jeg er også fylt 34 år og gleder meg til å bli gravid. Kanskje klaffer det for oss samtidig? Som du ser er det mange som holder på en god stund før spiren sitter så det er en spennend tid med leting etter EL, venting på TR og forhåpentligvis testing.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...