Gå til innhold

sitter de i stol når de er 6mnd?...lager bryllupssittekart....


Gjest

Anbefalte innlegg

og vet ikke om jeg skal gi min da 6mnd gamle jente egen plass ved bordet eller plass på fanget til barnevakten med "mykbag bak stolen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville nok satset på det siste, de fleste begynner vel ikke å sitte så stødig selv før de er 7-8 mndr ?

Dessuten MYE på et bryllupsbord å rive ned og dra i for en liten utålmodig kropp...tenk om hun tar tak i duken... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahha ser det for meg Bratsj!!

Ja dere har rett, det blir da det siste, takk for hjelp..

Denna nye siden, ja....uff...jeg merker jeg blir motløs..haha..men de gode gamle er jo her også ikke sant? du og bratsj og angela, lucia, bekkeblom, etc etc etc...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, litt pes å skulle logge inn og holde seg oppdatert TO steder, synes jeg også....

Gidder liksom ikke det..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poden min sitter med bordet med oss alle rede. Har en stol som jeg kan legge han ganske langt ned.. flere hakk å velge mellom... og da storkoser han seg. Tidliger lå han på gulvet mens vi spiste, men da var han så urolig. Selskapssyk er vel ordet. Nå bare pludrer han i vei. Tror jeg ville satset på både stol og fanget noen gjester, hehe. Er jo greit å ha barnet i stol når det spises også gå fra fang til fang under talene. Du få gjøre det du føler fungerer best for dere.

Spennende med bryllup:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...