Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 13. april 2007 #1 Del Skrevet 13. april 2007 Gratulerer så masse med Sindre! Du har jo fått gutten din jo, og så helt uten at jeg visste det.. Jeg tenkte jeg skulle prøve få frem April-klubben ennå en gang, men regnet ikke med at det skulle skje noe (For det har det ikke gjort de siste 100 gangene jeg har prøvd nemlig!) Hadde de slettet klubben vår? Og hvorfor det? Det er jo eldre klubbsider som ikke er blitt slettet her vel? (Spør deg siden du har så bra kontroll her ;-) Ja, så derfor lurer jeg jo litt på hvor mannen min var under fødselen (leste fødselshistorien din lenger nede her). Var han borte pga jobb, eller i Danmark fremdeles? Håper du nyter dagene med lille gutten din, det er bare en helt fantastisk tid som går kjempefort! Mi lille snuppe her er snart et halvt år *tørker nesten litt tårer* og det føles som noen uker siden jeg hørte henne skrike sitt første skrik. (Helt rart hvordan man kjenner at hele kroppen husker akkurat de tingene...) Tenker du at dette er sistemann, eller vil dere ha flere? (Hi, hi, skikkelig dårlig tidspunkt å spørre om det på...) Det ble langt dette, så du svarer på det du får tid til, men masse masse gratulasjoner fra oss hvert fall :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8966960-april-synne/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 14. april 2007 #2 Del Skrevet 14. april 2007 Hei! Så kjekt å se nicket sitt i overskriften.. Takk takk!! Ja, han kom i en fei, gutten vår. Fikk det nesten ikke med meg selv, at han kom!! Siden vår ble pakket bort, ja, pga plassmangel på serveren. Men virket som de bare pakket bort de aktive klubbene!!!?? Iallefall, med mye press fra de fleste av oss, så klarte vi å grine oss til å få klubben tilbake! (Takk og lov!!!) Mannen min var fremdeles i Danmark -eller, han var på vei hjem, så han var vel på Haukeli når gutten kom... Tror fødselen starta pga gode nyheter derfra, at svigermor hadde våkna og husket oss alle sammen og kunne bevege seg. Nå kunne jeg endelig slappe av igjen, og så PANG! Hehe..jaja, glad for det nå.. at det er over.. Hadde jo ikke termin før på mandag nå til uka... Vi koser oss her hjemme nå, men er veldig spent på hvordan det skal gå nå til uka når gubben skal tilbake på jobb... Snuppa er skikkelig pappadalt blitt, og det er litt krevende for mor når han må ut uten henne... Og merker at hun prøver ut flere grenser for tiden, og hun har akkurat funnet ut at hun kan åpne dører selv.. :s Sindre bare sover og sover, så merker ikke så veldig mye til ham enda. Men det går jo litt tid til amming da.. Han spiser, sovner ved puppen, våkner halvannen time senere og skal ha den andre... Men snuppa vil også plutselig tilfeldigvis sitte på akkurat samtidig som han skal ha mat.. -tilfeldig? -Neppe... Men hun er ikke så veldig sjalu enda.. Veldig kosete og vil hele tiden holde og klappe på ham.. Om dette er sistemann?? Hmm... Tja..ikke godt å si. Det blir noen år før evt nestemann kommer i såfall... Orker ikke å være gravid mer nå. Er dritt lei alle de hersens plagene og vondtene... Får se om det skjer noe igjen om tre-fire år... -Er jo enda ung når den tid kommer..hehe... Ble langt dette og, men var jo noen spm å svare på..hehe... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8966960-april-synne/#findComment-8969163 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå