Gå til innhold

Det blir en gutt!!!!! :)

Mazza**

Anbefalte innlegg

Har vært på ul idag , uke 18+6 , og det blir en gutt!! Det viktigste av alt var at alt stod bra til da , han ville ikke vise seg frem ,så han holdt begge hendene foran ansiktet...ganske morsomt egentlig...

Men når det kom til det å se kjønnet var det ingen tvil , snoppen stod rett til værs , så vi gjettet det allerede før jm sa noe som helst....

Det blir nok en liten Erik :)

Gled dere jenter...det var kjempegøy...selvom vi har vært på 3 ul før denne...

Fortsetter under...

Gratulere så mye med gutten!!!

Ja, er det ikke herlig! ;o))) Og det er så rart å se snoppen (som du kaller den*knis*) stå rett til værs, så her var det heller ingen tvil:)

Men nå gikk jeg med guttefølelse hele tiden og bare visste hva jeg bar på - en deilig liten prins, min lille prins!!!!!!!! ;o)))))))))))))))))))

Går snart over i uke 24 og skal på 3D UL om 3 uker. Grugleder meg til det;o)

Kos deg videre med lille Erik - nydelig navn!!! Jeg har også vurdert det, men 2 vennepar har både Erik og Eirik, så her ble det noe annet;o)

Lykke til videre!!!!!!!!!

Klemmer fra meg og min lille prins:o)))

Annonse

Gratulerer med gutten!! Så artig :-) Jeg har også vært på ultralyd idag, er 19 uker, og der var det heller ingen tvil gitt!!Ting og tang sto rett ut, hvem som helst kunne skjønne at det der var en liten snopp. hihi! Så nå har jeg vært ute og kjøpt blåe helsetepper og vaskekluter, utrolig koselig. Alle andre vitale deler var også på plass, man kunne tilogmed se linsa i øyet på han. Utrolig artig å bli litt bedre kjent med det lille mennesket der inne, spesielt gøy for pappaen tror jeg :-)

Lykke til videre med gutte-tassen og svangerskapet!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...