Gå til innhold

Når blir magen synlig?


Danselettbatterinna

Anbefalte innlegg

Det sies at man får fortere mage med nr 2, 3 osv. Men når kommer denne gravidmagen da mon tro? Noen som har erfaring med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 10+4 og gravid for første gang og min mage er blitt synlig. Jeg pleier å ha smal midje men den er borte :) Jeg måtte kjøpe mine første gravid bukser og det er sååå utrolig deilig å ha de på.

 

Regner med at det er individuelt når magen blir synlig men jeg håper at jeg har to blinde pasasjerer i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

gravid med nr 2. Er 11 uker på vei, men ingen mage enda. I min forrige graviditet ville jeg ha mage fortest mulig. Denne gangen håper jeg å slippe så lenge som mulig. Blir tungt nok etter hvert:)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er veldig individuelt. Svigerinnen min er 16 uker på vei, og magen syns ikke. Hun bruker buksa hun alltid har brukt... (Knepper kanskje opp knappen og bruker belte da, men det er ikke ofte...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 10 uker på vei og beg å få problemer med å holde magen inne slik jeg alltid har gjort! Venter min første. Men det er kun siste uken at jeg har merket at den har begynt å vokse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja kommer an på hvordan man ser det, jeg har hatt mage helt fra starten, men det er fordi jeg har vært så sinnsykt oppblåst, bebisen har ikke vist seg på magen enda, er 11 uker. Litt vanskelig å skille synes jeg siden den står litt ut pga oppblåsthet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i 5.uke, og jeg synes jeg er drøyere over magen enn jeg har vært før. Vet ikke om det egentlig er gravidmage eller bare at jeg har lagt på meg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er inni min 11. uke nå å truur jeg har fått en bitteliten babykul. Vært veeldig oppblåst tidligere men nå har liksom det roet seg ned å bare blitt en liten hardt kul heldt nederst som også er der når jeg ligger på rygg. Men som en lenger opp her sier, vanskelig å vite hva som er luft å hva som er baby den første tida.. !:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et lite tips:

I starten er gravidmagen helt nede ved bekkenet, så viss kulen er langt nede, er det nok babykul dere har. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 8 uker på vei med min første, og har begynt å få mage...den kom i forrige uke. Men jeg er ikke lang, er svært svai i ryggen og foroverlent bekken. Har vel litt med kroppsfasongen å gjøre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...