Gå til innhold

Juni: Det var på tide.


Larvik får en til i mai-09

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tuppa vår er nå 91/2 mnd. Hun kryper fremdeles ikke!

Løfter rumpa og har stått på alle fire et par ganger, men hun er altså veldig bedagelig anlagt... :-)

Hun vinker og sier mamma.

Spiser brødskiver selv og er stort sett blid og fornøyd hele dagen.

Og sover hele natten, det har hun gjort siden hun var 4 måneder da vi begynte med MME.

 

Men håper hun snart vil krype/krabbe litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Larvik :)

 

Her har det skjedd MYE1 Mathias er overalt, krabber fortere og fortere, reiser seg opp over alt, har begynt å sette seg ned igjen også nå, men blir noen kall og fall og litt blåmerker her og der *sukk*

 

Han viser hvor stor han er (såååå nydelig å se på), vinker ved å holde hånden rett opp og åpne og lukke hånden, og rister på hode når det er noe han ikke vil.

 

Han har begynt å reise seg opp i spisestolen, måtte fange han i lufta her om dagen så nå er det seler i stolen også...

 

Han er skikkelig mammadalt for tiden, blir sinna så fort jeg er ute å syne.

 

Han tester grenser VELDIG. Sier jeg NEI til noe, ler han og krabber i superfart bort til det som ikke er lov.

 

De siste to nettene har han sovet fra 18.50 - 05.30 , utrolig deilig etter fler mnd hvor vi har fått 3-4 timer søvn. Skulle ønske han kunne drøye det til 07.00 før det var morgen, meeen klager ikke :)

 

Jeg er ikke så mye her inne noe mer egentlig, holder meg mest på det nye Juni forumet. Lettere å få kontakt med folk der, man ser hvem som er pålogget, og det blir mer "samtaler" på en måte. Chat har vi også der. Så liker meg egentlig veldi godt der, men flyr litt frem og tilbake da :)

 

Har ikke sett deg på det nye forumet? Adressen er: http://www.freeforum101.com/juniklubben/

Hvis du har lysst til å komme inn der også.

 

Åssen går det med dere da? Har Sara lært noe morsomt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...