Gå til innhold

Otto?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om Otto på en liten, stødig gutt? Liker norske, gamle navn...

Fortsetter under...

Skrevet

Morsom du skulle nevne det - jeg tenkte på det navnet før i dag og hadde tenkt å legge ut spm selv:-) Synes altså det er litt kult, men er ikke helt overbevist.

Skrevet

Ja, jeg tror nemlig dette navnet er et navn man ikke vil angre på i ettertid og mange jeg snakker med synes det er veldig tøft, men er heller ikke helt overbevist selv..vi får håpe på flere svar...

Skrevet

uff neeeeeeiiiiiiii. Ser for meg store menn med digre ølvommer. Det er rett og slett ett grusomt navn. Det er en grunn til at mange av disse "stødige" norske navnene ikke er brukt på lenge, de er rett og slett stygge

Skrevet

Jeg falt for Otto da jeg traff en utrolig søt liten gutt som het det for litt siden. .. Veldig guttegutt, stødig, norsk, litt sånn som Ola, Ole, Johan etc...

Skrevet

Syns dette er et lite pent navn, et av de verste jeg kan tenke meg...

Ikke enig at det kan sammenlignes med Peder og Johan. Flott med gamle navn, men grensa går rett før Otto for min del.

Annonse

Skrevet

kjenner et par med en baby som heter Otto.

han er er orntlig kul liten unge, og han kler navnet kjempebra!!! =)

kult navn igrunn..

Skrevet

Otto er et nesehorn...

Skrevet

Jeg tror det vil passe på en tøff unge!

Skrevet

Tror dette er et navn som vil komme tilbake nå....Stilig, men omstridt. Jeg synes det er tøft. Go for it!

mega

Skrevet

"Otto, har du vinni no på lotto"

Det hørte jeg hele barndommen, for en på skolen het Otto. Han var teit og forresten.

Annonse

Skrevet

hehe, et omstridt navn, men synes det er kult jeg!

Skrevet

Otto.. det virker så dødt.. ikke noe futt. Føler ikke det er et sterkt navn slik som johan og peder, blir mer et kallenavn på en hund eller noe.. Men dette er bare min mening...

Skrevet

Jeg vet om en fugl som het Otto, og han kunne si navnet sitt selv...

Tror ikke jeg ville kalt ungen min Otto, ihvertfall ikke bare Otto(men det er kanskje ikke så lett å kombinere med noe?).

Skrevet

Synes det er et kuult navn jeg :)

Skrevet

Jeg synes også det er kult! Kjenner en Carl Otto. Synes det er en morsom og litt sofistikert navnekombinasjon!

Skrevet

Kjempefint og sterkt navn! En av mine favoritter:-)

Skrevet

Tenker da på han snekkeren i fra nr 19

Liker gamle norska navn selv, men Otto.... ikke etter min smak

Skrevet

Navnet Otto er like rart som "John Lottar" vet om et barn som heter det, huff!

Skrevet

Jeg har tenkt på dette navnet selv, og har det på min "liste". Det går igjen i slekten min, og har fått sansen for oppkalling.

lille mymy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...