Gå til innhold

BIM- treff i Haugesund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann

ja det er ikke like lett å få til BIM treff i Haugesund, men når jeg fikk mitt første barn klarte jeg og noen andre mammer å få til treff på Biografen cafe hver fjortende dag. Noen av oss har enda god kontakt. Alltid kosligt å treffe andre i samme situasjon :-)

jeg er nå 29 uker gravid og har termin 4 juli...snakkis

Annonse

Annonse

Hei igjen alle babymager :-)

jeg er ikke i Haugesund på onsdag så jeg får bli med neste gang. Jeg er for tiden ukependler til stavanger, der jeg studerer. Om dere kan en fredags ettermiddag/kveld så e eg alltid klar (stort sett iallefall..:o)..)

Er ferdig med pendlingen ca midten av juni, da e det kun Haugesund som gjeller....Litt om meg: jeg er 32 år, gift, student og har ei flotte jenta på 4 år + en dalmatiner på 9år..vi snakkes...

Lykke til med treffet på onsdag...

Jeg kommer iallefall.. :) Er ikke sikkert at vi blir så mange.. Kanskje det til og med bare blir meg og deg beri.. hehe.. Men vi tar det på sparket. Så får vi iallefall komt litt igang med disse treffene.. :) Litt om meg: jeg er snart 22 år, samboer og bor i Haugesund.. Venter min første den 22/06 og fikk akkuratt vite at det blir en jente.. :) Men håper flere kommer på onsdag.. Jeg sitter iallefall på MM klokken 7. Dere kjenner meg igjen med magen.. hehe.. Snakkes..

Heisann...

Har litt problemer med å få til sånne kveldstreff, jeg. Passer som regel best om formiddagen, så da kan jeg desverre ikke bli med denne gangen.

Håper dere får det koselig på MM. Knallgod mat der i allefall....

Litt om meg: 32 år, gift, Opprinnelig Siddis, flytta fra Stvg. for 12 år siden og bor nå på Norheim. Venter jente nr. 4 i juni.

Beklager jenter, men jeg avlyste siden det er så få som kan komme. :( Men kan jo lage et nyt treff.. Det skal vel gå an.. :)

Kan dere ikke komme med forslag om når det hadde passet best for dere. Virker som kveldstid i ukedagene blir litt vanskelige.. Hva med en formiddag på en lørdag???

Bare send meg en mail hvis det er noe.. :)

[email protected]

Håper vi kan ordne dette jenter.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...