Gå til innhold

Gress grønn avføring

Anbefalte innlegg

Babyen til en veninne har de siste 3 ukene hatt gress grønn avføring, og hun lurte om om det var normalt. Han er i fin-fin form ellers. Hun mener å ha hørt det betyr at barnet er sykt.. Babyen ble operert i tarmen da han var 5-6 uker gammel, fjernet ca 10cm.

Pga operasjonen har han 5-10 bæsjebleier om dagen, og hun sier han bæsjer nærmest mer enn han spiser. Hun har ikke veid han siste mnd, men tror han går opp i vekt. Han er nå 7mnd, spiser grøt, ammes og får mme i tillegg. Jeg tror ikke hun har forandret på ernæringen siden dette oppsto.

Noen som har noen ideer?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8966051-gress-gr%C3%B8nn-avf%C3%B8ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok han antibiotika mens det sto på? Og eller mammaen? Mamma kan gjerne bruke slik lactobacillus i sin egen mat (og også på kompress på brystet) for å "infisere" seg selv.

Hva slags mme? Kanskje en HA mme er en lur ting? Hva slags grøt? med gluten i? Bytte til hirsegrøt eller noe?

Han fikk antibiotika mens det sto på, ja. Men det er nesten et halvt år siden nå. Hun bruker nan mme, og har gjort det lenge. Når det gjelder grøt, så er jeg ikke sikker. Hun fikk låne en neste hvetegrøt med frukt av meg for et par uker siden, så jeg vet hun har gitt han den. Er grønn avføring et symptom på cøliaki?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...