Attekattenoa Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Noen av dere som har tatt test allerede? Har dere noen graviditets-symptomer? Jeg er trøtt og har murringer...men redd jeg bare innbiller meg det, lyst til å ta en test, men redd den blir negativ, uansett. Er vel for tidlig...
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 Hei, jeg har IKM 18/4. Har ikke testet ennå, men har selvsagt vanvittig lyst!!! Det sies at det tidligst blir positivt svar tre dager før IKM, og at det sikreste er å vente til etter IKM. Dersom mens kommer trenger en jo ikke bruke penger på tester i det hele tatt. Men det er spennende å prøve før... Får se hva jeg gjør. Har 4-5 tester liggende... Hva blir det til med deg?
Attekattenoa Skrevet 14. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2007 Jeg tok en test nå og det ble en svak svak strek!!! (i tillegg til kontrollstreken) Quick Respons testen... Er jeg gravid eller er det bare testen som lurer meg??? ser tydelig at det er en strek der men den er veldig svak... Hva skal jeg tro?? Huff, blir helt skjelven jeg!!! *håper inderlig*
anonymus 2 små Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 Jeg har IKM den 18/4, testet positivt i går med clear blue digital:) Ta en ny test i morgen, men de sier jo at en strek er en strek:) Gratulerer!!
Attekattenoa Skrevet 14. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2007 Jeg tør ikke slippe jubelen løs, er så usikker på om den svake streken betyr at jeg er gravid.. Hadde desverre ingen andre tester der enn QR, og i morgen får jeg vel ikke tak i noen test..Pokker! Men har jo et lite håp om at den faktisk var positiv da:-) Det er ihvertfall en strek der!!!:-) Gratulerer så masse til deg!! Kanskje vi får samme termin, hehe, det hadde vært gøy!:-)
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 14. april 2007 #6 Skrevet 14. april 2007 Da jeg var gravid sist tok jeg 3 Quick Response-tester hvor alle viste en svak, svak strek. Jeg turte ikke stole på svaret, ikke fø CB digital lyste mot meg med "gravid". Jeg var gravid da QR-tester viste svak strek, og det vil jeg tro at du også er. Prøv på nytt i morgen, med morgenurin.
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 14. april 2007 #7 Skrevet 14. april 2007 Ser nå at du har skrevet at du ikke har flere tester. Vent til du har testet med morgenurin på mandag - vil tro du da kan slippe jubelen løs.
Attekattenoa Skrevet 14. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 14. april 2007 Blir en spennende helg:-) Tar en ny test på mandag - med morgenurin. Kommer du til å ta en test før IKM-dagen eller? *krysser fingrene for deg*
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 14. april 2007 #9 Skrevet 14. april 2007 Var innstilt på å vente til etter IKM med å teste...men det ligger 5-6 tester i skuffen så jeg ryker vel helst før det... Selv om jeg ikke har noen tydelige symptomer. Har du?
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 14. april 2007 #10 Skrevet 14. april 2007 Ser forresten at du har skrevet trøtt og murringer tidligere
FrkGull Skrevet 14. april 2007 #11 Skrevet 14. april 2007 Jeg har IKM ca 18/4! Dette er aller første pp på aller første baby, så det er litt spennende. Jeg forsøker å være realistisk i forhold til at sjansen er minimal for at vi lykkes på første forsøk, men lever i håpet! Har ingen symptomer annet enn at jeg er fryktelig sliten om dagen. Skal prøve å vente med å teste til onsdag om jeg klarer... Lykke til dere andre!
Attekattenoa Skrevet 14. april 2007 Forfatter #12 Skrevet 14. april 2007 Har murringer og er veldig trøtt, vært litt uvel i dag også... Sa til sambo i går at jeg er sikker på jeg er gravid, men tør fortsatt ikke tro at testen faktisk er positiv! Ser på den hvert 5.minutt, hehe:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå