jubajuba2 Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Hun spådde meg via Mail,betalte noen kroner for det og det var vikelig verdt det!! Nattinatt er seriøs og treffsikker! Jeg har stor nytte av det hun skrev til meg,både på privaten og på jobb! Så jeg vil anbefale henne til alle dere som ønsker å bli spådd av en seriøs person:)
Elastica Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 Jeg må bare si at hun er en god veninne og veldig flink:-) Stooor klem snuppa!!!!
nattinatt Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 Hallo Tusen takk for flott omtale.Så er det kjekt å kanskje kunne hjelpe nokon med ting som de lurer på.Og du Elastica er jo så veldig flink,og kjekk venninne sjølv.Eg anbefaler alle til å bli spådd av deg og.Klem til dere alle flotte jenter der ute.
Julie Angelica:) Skrevet 14. april 2007 #6 Skrevet 14. april 2007 Jeg kunne gjerne tenkt meg å bli spådd. Koster dette mye? Og hvordan får vi kontakt i så fall?
nattinatt Skrevet 15. april 2007 #7 Skrevet 15. april 2007 Hallo,du kan sende mail til meg,så kan du få opplysninger der,før du evt bestemmer deg.Sende til [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå