Gå til innhold

MME på barselavdeling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde store ammeproblemer sist og regner ikke med at det kommer til å gå noe bedre med nr 2. Er det noen her som har erfaring som ikke-ammende mor på en vanlig barselavdeling? Jeg er litt spent på hvordan de vil oppføre seg mot meg hvis jeg sier at jeg ikke skal amme og skulle likt å høre hva andre har opplevd.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

med nr 2 sa jeg ifra før ungen kom at jeg IKKE ville amme. Det var helt greit. Og ettersom det da ble hasteks fikk han MME før jeg kom opp fra intensiven. Og etter det var det bare å ringe på da han var sulten så ilte de til med klar MME!!! Synes det var kjempekos jeg. Jeg hadde overskudd og synes da det var så hyggelig med besøk og ungen var mett og go. Ikke masse gråt såre pupper og strev.

Skrevet

Jordmor spurte jeg rett etter fødsel om jeg ville amme. Følte ikke noe press til det i det hele tatt. Vil da tro det er opp til deg! :)

Skrevet

jeg var ikke innomk barsel engang, dro rett hjem fra fødestua. men jenta vår ble hentet og fikk mme rett etter fødsel og på natten. pluss morgenen før vi dro. jeg hadde skrevet det i fødsels brevet og ingen spurte mer om det. fødte på ahus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...