Gå til innhold

Gravid i Haugesund?

Anbefalte innlegg

Heisann..

Er gravid med mitt første barn og har termin 22 juni. Noen andre i lik situasjon? Det er lite som skjer i Haugesund for gravide føler jeg.. Er det noen som vet om noe? Svømming for gravide? Treff? Skal vi ordne noe kanskje? Hva mener dere? Vet dere noe om noe?

Hadde vært kjekt å komt i kontakt med andre gravide fra Haugesund. Send meg gjerne en mail.. :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8965406-gravid-i-haugesund/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Bor på Norheim, jeg da.

Er 32 og venter nr. 4. Tror det er en gjeng som treffes på MM og en annen (fra et annet forum) som treffes på Amanda, men jeg har selv ikke vært på noen av dem.

Send meg gjerne en mail om du vil.

[email protected]

Nå ska me ha et BIM- treff på onsdag 25/04 på MM på kaien klokko 7. :) Så kan me snakka litt sammen om ka så skjer i Haugesund.. Kanskje finna på noe? Tror det blir koselig.. Håpe du og kan komma.. :) Eg har termin 22 juni.. Min første og det blir jenta.. E det din første ghoran?

Annonse

heisann, nå fekk eg d visst te;) skriva her o då:) eg e 86modell å har termin 21/28 juni--- ein liten gutt;) å min fusste;) eg studere i stavanger, så d blir litt vanskeligt å verra me på BIM-treff, men dåkker må jaffall kosa dåkke :) kanskje me treffes på sjukehuse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...