Gå til innhold

Tror jeg savner kvalmen...................

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var superkvalm i går da,jeg tok test,kvalm fra 04.45 til 22.30(ca på kvelden. Litt uggen i dag tidlig og ikke kvalm eller uggen i det hele tatt nå. Sikkert ikke noe å bekymre seg over,men sist så var jeg nesten ikke kvalm i det hele tatt,og det endte med MA,det er sikkert derfor jeg vil være kvalm for da vet jeg at det er ett godt tegn. Men kanskje det er flere som har det som meg? Jeg er 4+2 eller 4+3 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er sånn selv jeg. Kvalm så ikke kvalm og helt fin på kvelden. Har også hatt en MA. Nervøs for at det skal komme igjen.

har lagt inn spm om samme på skravlesiden.

Skrevet

Jeg var kvalm da jeg hadde en MA,selv 5 uker etter at spiren var død.(ble oppdaget i uke 11) Kvalme trenger ikke alltid være et bra tegn,og dessuten kan kvalmen være veldig ulik fra svangerskap til svangerskap. Noen er kjempekvalm i sitt første,mens i det andre er de nesten ikke dårlig i det hele tatt! Bare vær glad dere ikke er så dårlige,det er et helvette:-(

Skrevet

vet jo innerst inne at man skal være glad for at man slipper kvalme,men det er jo alt mulig man skal bekymre seg for også da.

Skrevet

nå ble jeg veldig nervøs...er 5 uker og ikke kvalm i det heletatt...

Skrevet

Ikke sant?!? Er det ikke kvalmen er det noe annet,det stopper aldri! Jeg hadde UL igår,så hjertet og vet at alt er ok,men mannen mn har blitt syk,spyr og driter,og jeg er redd jeg også er smitta nå,men det finner jeg jo ikke ut,for jeg spyr jo fint UTEN omgangssyka også! Ble akutt bekymra for at det kan være farlig for den lille,men prøver å ikke bekymre meg så mye... Lett!:-(

Skrevet

Skravlesiden er helt øverst i forum- lista. Nei det er et styr å være gravid. Skulle ønske jeg ikke bekymret meg hele tiden. Helt håpløst!

har to barn fra før, kan ikke huske at jeg bekymret meg slik med de graviditetene.

Skal heldigvis på UL om en uke. Da er jeg 8 uker på vei.

Skrevet

var ikke meningen å gjøre deg nervøs,for å berolige deg litt så tenk at du har 50 gravide kvinner, blant denne gruppen er det 50 forskjellige svangerskap(altså ingen svangerskap er like) finnes ikke noe fasit svar tror jeg. Hehe når jeg ser hva jeg har skrevet i dette svaret så er var det dumt av meg å etterlyse kvalmen,for det er jo ingen som har like svangerskap. Hihihi men noe må vi jo bekymre oss over.

Skrevet

husker sist, da tellet jeg dager så det sto etter og var glad for hver dag som gikk.Jeg merket ikke at det var noe galt,oppdaget det på tidlig ul,jeg får tidlig ul pga epilepsi,så jeg får nok ul i uke 11/12 denne gangen også. Den dagen ser jeg frem til.

Skrevet

Jeg er 8+3 idag,og kvalmen kom vel da jeg var 6+ 3,tror jeg.

Skrevet

elli-karamelli og øydis! da er dere med i desember klubben dere også da kanskje? jeg er i slutten av desember.

Skrevet

når er det normalt at kvalmen inntreffer da? hvis det finnes en tid som er normal?

Skrevet

Har termin 22 november,så holder til på novemberklubben de få gangene jeg usker å gå inn der!

Skrevet

Tror det er kjempeforskjellig. Noen er jo ikke kvalme i det hele tatt. Ingen fasit altså.

Skrevet

da får jeg bare være glad for at kvalmen ikke har kommet enda og nyte det så lenge det varer:) skal til første legetme på tirsdag, gleder meg masse!!!

Skrevet

da har du samme termin (hvis jeg husker rett) som en kollega av meg,jeg fikk vite det i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...