Gå til innhold

Inmotion Xadventure str på bag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor stor baggen til Inmotion er?

Vil gjerne også høre om noen har erfaring med den Før jeg eventuelt kjøper på nettet. ER den god å kjøre osv... og passer det med ståbrett på?

Takker for all hjelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

(Vurderte også denne vogna, men ombestemte meg da vi forsøkte å få den inn i bagasjerommet. Vi har stasjonsvogn, men vogna tok HELE bagasjeplassen. Vi har derfor istedet falt ned på Teutonia Mistral eller Spirit S3 som kan settes inn på langs i bagasjerommet, og fremdeles ha halvparten av plassen igjen til bagasje. Min anbefaling er derfor at du bør fysisk forsøke å få den inn i bilen din før du kjøper den.)

Dette fikk jeg som svar på spm om en annen modell fra Xadventure, så jeg antar det kanskje gjelder det samme for den du lurer på.. Det er nok smart å prøve i butikken før man bestiller på nett. Hvis det er mlig da. Det virker hvertfall ikke som om mange her inne har erfaring med dette merket!

Skrevet

Hei! Baggen til Inmotion er 80 cm lang. Den er veldig god å kjøre, grunnet det svingbare hjulet foran. Eneste minuset ved denne er at det ikke er fotbrett når sportsvogna skal benyttes. Håper dette hjalp deg noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...