Gå til innhold

Rundt eller etter el

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

Som mens er EL veldig individuelt. Noen kjenner ingenting, og andre kjenner det veldig godt!

Selv varierer jeg fra mnd til mnd, men som regel får jeg kramper i magen, som menssmerter. I tillegg strammer musklene i undreliver seg så jeg blir trangere.. ;) Thihi:) Håper det stimulerer ham mer så skytsen går i mål....;)

jeg har hatt murringer i flere dager, og har testet hver dag. Det er først i dag at jeg har fått positiv el-test. Så kroppen jobber nok litt før egget slippes, sikkert det man merker før el. jeg er så glad jeg endelig har funnet el, har hatt problemer med det før... Da er eggjakten over for denne gang, håper vi begge lykkes!

Annonse

Så bra at du fant ut av det da!:) Jeg for min del tolker vondtene som et tegn på el. Har bare hatt mensen en gang etter jeg sluttet på pillen, da kom den

på 28. dagen. Hadde jo håpet jeg var i rute og at den skulle bli like presis neste gang. Hvis det er el. nå forskyves jo den. Men jeg får leve lykkelig i troen en liten stund til om at det er el. på gang.

Så det er bare for oss å finne bingen! Lykke til!!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...