Sinah Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Vår lillegutt ble født 4 dager for sent for å bli med i hovedopptaket i år. Derfor søker vi en snill dagmamma på Haugerud, eller i nærheten, til vår blide godgutt, som blir 1 i september.
barnekjær Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 Hei...:-) Regner med å få 1-2 ledige plasser i august...så om lørensdkog ikke e for langt unna,å du gjerne ta kontakt. Se bilde i profilen min,,
barnekjær Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 Beklager skrivefeilene....:-(..gikk litt fort her...:-)
DHBY Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 Hei, jeg er en ledig dagmamma, bor på grorud. Kunne du ha lagt inn mailadressen din her på siden.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 15. april 2007 #5 Skrevet 15. april 2007 Det var dumt,jeg bor på Trosterud og kunne tenkt meg å vært dagmamma noen dager i uka i sommer. Men fra August begynner jeg på skolen igjen og Luke begynner i bhg. Men har du satt opp lapp på Rimi på Haugerud og Kiwi på Trosterud? Vet om fler som har fått en flink dagmamma på dette viset:) Lykke til!
Sinah Skrevet 17. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. april 2007 Hei alle sammen! MammaLukas - takk for tipset. Barnekjær - Lørenskog er ikke langt, men litt utenfor den veien jeg skal til jobb. DHBY - Kommer til å kjøre forbi Grorud på vei til jobb, så det er et alternativ. Send meg gjerne en mail: [email protected]
WiccanGirl Skrevet 24. april 2007 #8 Skrevet 24. april 2007 Min mor er dagmamma på Lindeberg.. det er jo ikke langt unna da.. Send gjerne en mail til [email protected],så kan jeg videreformidle!
lasy Skrevet 25. april 2007 #9 Skrevet 25. april 2007 hei , jeg bor på Ulven nær Teisen og har ledig plass til en fra 1. aug.Jobber som dagmamma for 3 nå da to av dem slutter pga barnhageplass.Har noen års erafring som dagmamma og gode referanser. Kan kontaktes på mail :[email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå