Gå til innhold

Nytt: En av tre har fortsatt smerter under sex 1 år etter vag. fødsel..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest miang20&alicja, ks24.05.07!
Skrevet

det er jo ikke så rart, da, iom at ingenting kommer ut ved ks...,)

Skrevet

Det var en veldig positiv fordel ved KS. Skal huske å nevne det til veninner som skal føde vaginalt....

Skrevet

Interessant med alle sånne undersøkelser, ja. Selvfølgelig er det ikke overraskende, men det er ikke akkurat dette de forteller oss på sykehuset når de snakker om hvooor bra "normal" fødsel er.

Skrevet

Nå vet jeg ingenting om vaginal fødsel, men sex var temmelig ubehagelig etter KS, bare så det er sagt. Kjentes ut som jeg var jomfru igjen. Og det var jeg totalt uforberedt på (ingen hadde fortalt meg det!). Men det blir stadig bedre :-)

Skrevet

Det finnes undersøkelser for alt. Jeg har født vaginalt og har et BEDRE sexliv nå. Jeg hadde en tøff fødsel og etter seks-ukerskontroll hadde jeg ingen smerter ved sex.

Skrevet

Det tok tre år før sex var noenlunde normalt igjen...

• 4 uker senere...
Skrevet

Dytter opp denne igjen. Alltid greit å høre hva vi "slipper" ;-)

Skrevet

hadde sex etter en uke ved keisersnitt og 9 dager ved vaginal.hadde ikke smerter ved noen av de.

tror det er de som har revnet fryktelig som har vondt etterpå.hører med til sjeldenheten det.har akkurat samme følelsen under sex som før jeg.tok meg ikke lange tiden å bli som før.enda gutten min var over 4,2kg.men det er vel med dette som med annet.det er individuelt og man hører bestandig det værste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...