Gå til innhold

April: Når me snakker om miljø...

Anbefalte innlegg

Tenker dere på hvor mye kjemikalier fra rengjøringsmidler dere kaster i avfallet?

Eg har begynt å bytte ut alle disse sprayne som faktisk ikke er så bra for oss heller. Noen spray rengjørings middel skal ikke en gang innhaleres. Det tenkte eg ikke på før eg fikk beskjed om det... nesten flaut at eg ikke hadde lest det på rengjørings flaskene mine.

Ta å gå gjennom skapet deres og les - det er sikkert en der som ikke skal innhaleres.

Da er det bedre å ikke bruke disse sprayene...

gått over til Enjo eg - og sparer penger, sparer hendene mine (har atopisk eksem og ser grusom ut på hendene - ser ut som eg har etse skader til tider) Sparer miljøet... og får bedre helse... ANBEFALER ;)

Fortsetter under...

Jeg har ikke vært spesielt opptatt av det sånn bevisst, men jeg også bruker Enjo på noe (har en badehanske, men bruker den ikke alltid for jeg liker såpelukt på badet). Bruker Jif skurekrem jeg da, for den syns jeg lukter mest behagelig, og den er det ikke spray på :o) Og bruker heller ikke spray på vinduer, med unntak av noen ganger på glass-dusj-veggene.

Om du liker god lukt i hus eller da badet. Røkelse eller lys med duft kan gjøre underverker. Koslig med lys om en skal ta seg et avslappende bad - mange funksjoner.

Har til kjøkken, bad, støv og universalklut en tynn blå en... men vil ha mer. Men må jo ta litt og litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...