Gå til innhold

hvor tidlig er det vanlig å bbegynne å spotte?

Anbefalte innlegg

sjekket jo også sekretet mitt idag..og det var ikke så hvitt som d pleier å være... man kunne skimte litt rosafarge i d..som f.eks en hvit genser som er blitt vakset med en lyserosa sokk.. ganske lyst..kunne nesten ikke se at d var rosa i d..men jeg så d godt på papiret at d var rosa i forhold.. hvis dere skjønner...

jeg føler jeg er "hard" og "irritert" i hele kroppen... og d stikker litt og "drar" rundt puppene mine ganske ofte...men di er ikke ømme..

når sulten melder seg så blir jeg sulten på en helt rar måte...kjennes ut som jeg har kastet opp og svir i magen...

håper noen skjønte dette...:P

håper d ikke er pms eller innbilt nå da:P

Fortsetter under...

håper det =)

er 5 dager til ikm(18april)

har 32 dagers syklus, og forventet EL(ifølge fertilityfriend) den 4 april.

var jo selvfølgelig utolmodig og tok en test idag, og den var negtiv..=/

Hallaaa Babygullz!

Nå er eg inne på BIM og sniker igjen. Utrolig så hekta en blir også..

men ein ting eg lurer på: er det ganske vanlig å få blødninger eller spotting som dere kaller det ved event graviditet. Må eg sjå etter det ved neste IKM? hmmm....

hhehe.. ja her blir man fort hektet!!=D

er jo så koselig her inne, og så får vi svar på alt vi lurer på =)

å spotte er vel noe de fleste gjør rundt ikm, både før og etter. og har nok ingen sammenheng med graviditet å gjøre, selv om man kan ha menslignende blødninger selv om man er gravid.

du kan jo lage et skjema der du skriver ned hver dag hvordan sekretet ditt er, og ved hjelp av det blir det også lettere for deg å finne Eggløsningsdagen( da får man el-slim) dette kan du jo sjekke ut på www.pernille.info

der står det veldig fint og enkelt forklart.

Lykke til=)

Hei på deg! Guri så ung du er! Bare 21 år.:) Så fint å måtte ha de hærlige 20 åra foran seg. Mangen gode år til å få masse barn. Tenk på meg som blir 33 neste fredag..støøøønn..klokka tikker iallefall. Men ville ikke vært 20 igjen. Da var jeg så utrolig barnslig og sprelsk og ville bare feste hele tiden. Nå er jeg mer reflektert, moden og klok hehe..:) Fakta altså!

Igjen supermasse takk for skjønne personlige innlegg som jeg liker å lese. Vi jenter er så gode til å beskrive ting til hverandre og hjelpe hverandre. Og så er det jo deilig når det er så uforpliktende sant?? Selv om sikkert noen blir svært gode venner her inne også. Den aborten du hadde hørtes fæl ut. Med tanke på alle følelsene dine i det hele. Jeg var også 17 år når jeg tok abort. Situasjonen min var annerledes fordi jeg ønsket ikke å beholde barnet og fordi min mamma hjalp meg å ta den beslutningen. Hun var selv 17 når hun fikk meg. Altfor ungt!! Nå er jo det maaaaangen år siden for min del, og ikke så lenge siden for din del. Så jeg kan forstå at du tenker på det siden du bruker tid nå på å bli gravid. Har dere sjekket sæden til mannen din? Det har vi gjort. Og heldigvis svømmer sæden bra. Så vi trenger ikke å tenke på det iallefall. Gyn har og sagt at alt står bra til med mitt underliv.

Off nå blei det langt innlegg igjen.. og hodet mitt er ør av all lesingen og skrivingen her inne.

Men kjære jente, du er ung og kanskje sprek. Ikke vet jeg men snart er du gravid!:) Trener du forresten? Det vet jeg hjelper. Jeg skal selv på aerobic kl 10 imorgen tidlig.

Godnatt og sov godt!! Takk for nyttige svar!

Klemmer og lykke til.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...