rosa vila Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Har bestemt meg for OTH urban jungle etter å ha prøvekjørt i butikken i dag! Synes den virka knallgod! Kun litt skeptisk til at bag'en er kun 75cm lang. Får den svarte -06 sportsvognen 1000 kr billigere :-) Trekket er rutete inni -06 modellen, er ifølge butikken eneste forskjellen fra -07 vognen. De hadde ikke engang fått -07 vognen. Venter på bag'en til -07 da jeg hører rykter om at denne er større og romsligere enn -06 modellen. Så lurer jeg på.... Noen som har -07 bagen og vet målene på den? Regner med den passer på -06 understell...? Noen butikker i Oslo som har fått 2007-vognene? Er takknemlig for svar fra dere OTH fan!
trude lutt Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Vi kjøpte oss en 07-modell i går :-) Men kun som sportsvogn da, men de har iallfall 07-modellene i Oslo da... Kjøpte mosegrønn, og den er bærre lekker
rosa vila Skrevet 13. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2007 Den mosegrønne er kjempefin, har sett bilder på nettet. Passer jo fint til både gutt og jente også:-)
Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #4 Skrevet 13. april 2007 Det er noen små forskjeller på 06 og 07-modellen. Hjulene ser litt annerledes ut, stoffet i kalesjen er dobbelt på 07 modellen (men det er uansett vind-og vanntett, så har jo ikke så mye å si egentlig), fotbrettet ser litt annerledes ut - så stort sett bare småting =) Har hørt noen si at det er enda bedre demping på 07-modellen, men aner ikke om det stemmer... Bagen er blitt dypere + lunere kalesje, men er ikke lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå