*Roxy* Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Synes det virker som den er ganske lik Quinny Freestyle (bare litt mindre fin å se på), men jeg lurer på om det er noen som har sammeliknet disse litt mer grundig? Eller generelt om det er en ok vogn? Den er jo så billig at jeg blir skeptisk bare av det.. Gi meg alt av detaljer om du har erfaring!!!
Kosermeg Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Vurderte også denne vogna, men ombestemte meg da vi forsøkte å få den inn i bagasjerommet. Vi har stasjonsvogn, men vogna tok HELE bagasjeplassen. Vi har derfor istedet falt ned på Teutonia Mistral eller Spirit S3 som kan settes inn på langs i bagasjerommet, og fremdeles ha halvparten av plassen igjen til bagasje. Min anbefaling er derfor at du bør fysisk forsøke å få den inn i bilen din før du kjøper den.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #3 Skrevet 14. april 2007 Har også lurt på denne vognen,men har ikke sett på den enda. Hørte at den var veldig tung. Stemmer det?
nicotine Skrevet 16. april 2007 #4 Skrevet 16. april 2007 Quick Silver er understellet i stål og på Inmotion er understellet i aliminium. Derfor er Quick Silver noe tyngre. Man må også tenke på rust når det gjelder stål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå