Gå til innhold

Babyboom for desemberklubben og julebabyer!


kine 24.12.2007

Anbefalte innlegg

Vet det har vært veldig mange de siste dagene som har testet positivt inne på Bli gravid - forumet.

 

Det hadde vært morro å følge dere fremover her på BIM. Hvem er dere og når har dere forventet termin?

 

Jeg er kinemiri, og har forventet termin 22.des.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er Tigermor og visst jeg går ut i fra 1 dag i siste mens er termin 22des , men visst jeg regner ut ifra EL er termin 24des!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 29 og venter mitt 2 barn :-) litt usikker på termin men ca 16 des... siden jeg ikke vet hvor lang syklus jeg har og når ikm er så kan d like gjerne være 24 des... vi får se :-)

hyggelig å hilse på dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia :)

har termin 27 des og håper på at spiren blir boende til det (gjerne litt over tiden også) xxx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)

jeg er snart 21 år og venter mitt andre barn:D

har en gutt på 2,5 år fra før:)

har termin ut i fra første dag i siste mens den 9 desember:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er Danselettbatterinna, og jeg tror jeg har termin 16 desember. Har ei datter på 16 mnd, som også er født i desember :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Jeg er 23 år gammel, og har en nydelig gutt på 5 måneder fra før

Har foreløpig termin 26 desember.

Morro å se at så mange får en så fin julegave i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nickie her! har termin den 15 desember etter menstermin. gleder meg masse :-)) har en liten gutt fra foer, paa et og et halvt aar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!!

Jeg er 30 år, kommer fra Fredrikstad og har termin rundt 11.desember.

Ble endelig gravid etter 2,5 års prøving, prøverørssøknaden var til og med sendt riksen. Er verdens lykkeligste nå og håper dette går bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin 21 eller 22 desember. Koste oss dagen da jeg hadde positiv el test og dagen etter,så det kommer an på når vi hadde flaks. Er litt nervøs for at det skal ende galt igjen siden jeg hadde en MA i februar. Men det skal være sagt at jeg ble spådd av cec26 nyfødt jente i julen,så jeg satser på at hun har rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er du gravid du også! det var morsomt! har termin nesten samtidig vi da! så gøy dette var! lykke til!!!

har sendt melding til deg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg bor i Oslo, er 28 år og venter mitt første barn ca. 14/12.

 

Jeg gleder meg så!!!! Det er jo utrolig morsomt å ha så mange å slå følge med ;)

 

(gammelt nick = Verpesyk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

 

jeg er 28 år og venter mitt 2 barn, har ei datter på 9 mnd.!

testet positiv i går, i følge babyverdens terminkalkulator har jeg termin 19 desember .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei folkens.. Jeg oxo termin i desember.. regnet ut til 11 des... fra min egen regning da.. hehe..

 

husk å kom inn på terminklubben oxo da...

 

klemzer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har termin ca 21. des., første gang... Veldig spent og ganske redd, men mest av alt utrolig glad! Er fra Bergen, 27 år og gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...