Gå til innhold

Endelig helg!! (Og ikm imorgen........)

evigoptimist

Anbefalte innlegg

Kjempekoselig å se at det kommer så mange inn hit:-)))

Sammen blir vi sterke!!!!

Har ikm imorgen... og må innrømme at jeg går og leter etter symptomer hele tiden...... men, finner ingen - hverken mot det ene eller det andre.... (he,he - er det et symptom??)

Forrige måned var jeg nesten HELT sikker på at jeg var gravid, var kvalm og uggen hele tiden og ble kjempeskuffa da tanta kom. Derfor har jeg gjort alt jeg kan for ikke bli like optimistisk denne gangen..... og har egentlig lykkes bra med det. Blir ikke akkurat overrasket om tanta kommer imorgen....... Jeg er iallefall ikke kvalm! .... Men har vært veldig trett de siste kveldene ( sikkert ikke sammenheng med at jeg snudde døgnet fullstendig i påska og nå står opp halv syv igjen....)

Hmmmm, Nei - jeg må nok smøre meg med tålmodighet et par dager til! Får ta en test på søndag, hvis ikke tanta har dukket opp da.......

Ha en fortreffelig helg, jenter, uansett hvos dere befinner dere i syklusen!!!

Fortsetter under...

Ooops! At det går an... oppdaget plutselig at jeg har regnet ut feil ikm... har vist ikke ikm før 17....... Ikke rart jeg ikke har tegn til tanta ennå da... Beklager jenter!

Men, det betyr jo også at testen jeg tok ikke betyr at jeg ikke er gravid likevel.... det er fremdeles håp:-)))

Annonse

Koselig at noen tenker på meg:-))

Men, desverre... begynte å spotte litt i går kveld, så tanta er nok på vei.... gadd ikke ta test i morges... Men, har hun ikke vist seg ordentlig om et par dager, fyrer jeg nok av en test jeg vet du.

Nei, får nok heller satse på at 2008 har en fin årgang:-))

Takk!

Har faktisk ikke spottet idag.. og heller ikke kommet noen tante, så begynner å lure litt ja........pleier å komme med brask og bram - men lurer meg sikkert denne gangen også..er visst blitt litt lunefull etter siste MA...

Har vel egentlig innstilt meg på at det ikke lyktes denne gangen heller, uten at jeg har endt i kjelleren av den grunn.

Du da??

Oioioi, så spennende!! Jeg har ikke ikm før om en stund (tror jeg da - denne lunefulle syklusen spiller meg stadige puss...) men jeg tror vi har vært i sving på de riktige tidspunktene ;-) så jeg krysser fingrene!

Håper vi er heldige denne runden begge to og at tanta holder seg laaaaangt unna!!! :-)

Masse lykkeklemmer

ÆSJ!! Tanta kom for fullt i dag.. så nå er det ingen tvil om at innsatsen i påska ikke bar frukter likevel.......

Hrmf! Da var håpet for 2007 definitivt ute.......

Ja,ja - var jo som forventet.. får bare håpe på bedre lykke neste gang;-)

Håper det går bedre for dere andre denne måneden da!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...