Gå til innhold

Anbefalte innlegg

at man kunne sende inn spm til ekspertsvar FØR det starter. Ikke alltid man har mulighet til å logge på når ekspertene er der:)

Også synes jeg ikke vi får alverdens igjen for dette medlemsskapet da. Jeg får plass til flere meldinger i innboksen og kan se mine siste 40 meldinger, men utover det er det jo ikke akkurat så voldsomt:) Ville hatt flere tilbud for oss...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8962189-jeg-skulle-%C3%B8nske/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

• 5 måneder senere...

Ja, hva er det for noe?! At vi ikke kan sende inn spørsmål unntatt i tidsrommet 22-23?!!! Nei, utrolig skuffende av nettstedet dette her... Med dagens dataløsninger skulle no dette være en smal sak.

Min tanke er at det er for mange som er medlem i gullsmokk og bim at dette er måten å sile ut på, slik at de slipper å svare på "ørten" spørsmål...!

Skjerpings Gullsmokken og Barnimagen!!!!

• 4 uker senere...

Ja det er helt elendig. Føler at det ikke var spesielt mye å betale 150kr for. Hvis de skal ta betalt må de kunne ha litt bedre tilbud. Dumt å ikke kunne rable ned hva man vil spørre om på forhånd, da får man jo ikke tenkt nøye over hva man vil spørre om, blir litt sånn i farta fordi man tilfeldigvis kom på at det var ekspertsvar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...