Gå til innhold

TFK Twinner Twist vs. Easywalker Duowalker Sky....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står mellom disse vognene..(som dere sikkert har forstått;)....) Til en nyfødt og en på nesten 2...

Klarer bare ikke bestemme meg...

Negativt om TFK:

- 80 cm bred

- 17,5 kg u/ tilbehør

- Dårlige glidelåser og stoff

- Kan ikke ha bare en hardbag

- Slafsete kalesje..??

- Kjedelige farger

Positivt om TFK:

- Reg. håndtak

- Reg. fotbrett

- Håndbrems

Negativt om EW:

- Ikke håndbrems

- Ikke reg. fotbrett

- Ikke reg. håndtak

- Veldig åpen

Positivt om EW:

- Kan ha bare en hardbag på

- Kun 75 cm bred

- Kun 13 kg!

- Kjekke farger

Det er det jeg har kommet frem til, men er kjempeglad for andre innblikk;)

Hva er deres mening?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke bor i veldig bratte bakker er vel ikke håndbremsen så viktig. Har du sett på tvillingvogna fra babytravel da? (www.babyproffsen.se) Den ser ut til å ha alt du ønsker. En venninne har den og er kjempefornøyd.

Skrevet

Nå har jeg bare singelvogna til TFK, men glidlåsene er langti fra dårlige og ikke stoffet heller. TFK kan fåes i både polyester og carbon, det siste er veldig slitesterkt og vanntett. Er kjempefornøyd med det selv.

Og kalesjen er heller ikke slafsete i det hele tatt. Tvert i mot er den fast og praktisk, og i motsetning til på mange andre vogner kan den låses i oppslått stilling, da er den så stam som overhode mulig.

Skrevet

Finnes den bare i fargene grå, rød og blå?

Hvordan er prisen i forhold til Easywalker?

Skrevet

Hei

Vi har nå hatt TFK Twinner Twist i snart 7 mnd og kjenner meg aldeles ikke igjen i dine negative punkter om denne vognen. Den er slettes ikke for bred, jeg kommer meg gjennom overalt og jeg mener selv den er mindre enn 80 cm bred. Jeg synes heller ikke den er tung, jeg drar den lett opp trappene her hjemme.

Vi har stoffet kaki carbon og er kjempefornøyd:-)) kalesjen er heller ikke slafsete, men fast og fin. Glidelåsene har vi heller ikke hatt noen problemer med.

I tillegg synes vi den er veldig lett å trille, lett å legge sammen og slå opp. Hjulene kan også lett tas av og låses i fast posisjon om det trengs.

Kan egentlig bare si positive ting om vognen. Bruk av bag til sist fødte fungerte også veldig bra og nå når hun har blitt større så kan vi faktisk gjøre bagen om til en fotpose.

Skrevet

Bredde og tyngde stod på buggy.com eller hva siden nå het...det er jo litt forskjell fra easywalker...

Kjøpte du din vogn i Norge? Og hvor mye måtte du gi for den?

Det ser jo veldig greit ut med softbag, da man lett kan ta den med seg med barnet sovende i...:)

Jeg bor også på et sted med endel bakker og da er det jo greit med håndbrems synes jeg...

Skrevet

Anbefaler Easywalker. Den kan ha 2 BAGER JA og brukes som TVILLINGVOGN!!

Kjempegod vogn! Anbefales på det sterkeste!!

Skrevet

Da stemmer nok dine opplysninger:-) Jeg ville bare poengtere at jeg ikke har hatt noen som helst problemer med bredden på vogna.

Vi kjøpte vogna på www.babyonlineshop.de i sommer og var veldig fornøyd med det. Sparte ca 3000,- på å kjøpe vogn, bag, regntrekk, fotpumpe fra utlandet. www.babyjungle.nl skal visst også være bra å kjøpe fra. Du burde se litt på sidene og regne ut hva du må betale. Husk å trekke fra utenlandsk mva, legge til frakt, regne om til NOK og legge til norsk mva og tollgebyr (kr 200 for å få posten til å fortolle for deg).

Vil bare si at jeg satte sammen vogna selv!!! Ganske så stolt, men ikke så veldig vanskelig da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...