ramole Skrevet 13. april 2007 #1 Del Skrevet 13. april 2007 Ja,ja, da var nok en UL over i uke 33. Har hatt høyt BT hele tiden og tatt medisiner for det. Ungen har det bra og får næring. Urinprøven viste for første gang dette svangerskapet at det var proteiner +1 og spor av blod. Fått beskjed om å komme med ny prøve på mandag...det er nemlig litt pinlig at jeg i en alder av snart 40 år ikke vet hvordan en urinprøve skal tas. Trodde jeg skulle være nøye med å ta "morgentiss" men det var ikke nok. Skulle tisse en tredjedel av mengden, ta prøve av neste tredjedel og tisse siste tredjedel i do.... Legen mente prøven var "uren" slik jeg hadde tatt den. Ja, ja, da har jeg levert "urene" urinprøver all min tid. Er spent på hva en ny prøve vil vise. Har fått beskjed om å ta kontakt straks jeg evt får symptomer på forgiftning. Synes det er litt frustrerende dette her. Må liksom kjenne etter hele tiden, vil ikke være hysterisk heller... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8961994-ny-ul-i-dag-proteiner-og-spor-av-blod/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå