lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 nå med rett fra jobben urin, og jaggu så jeg streken nå også så da er den blitt sterkere *juble*
Feliz31 Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 flere som tok rett fra jobben urin ja! Jeg også fikk positiv test i dag, termin 26 desember. Du , jeg og Carina på en gang. juhu. Min strek var ikke kkjempeklar, men skl ikke ha IKM før 19, og regne rmed at den er tydeliger med morgen urin. JUHU
MaybeMe? Skrevet 13. april 2007 #3 Skrevet 13. april 2007 Juhuuuuuuuu Lioevr!!! Gratulerer så masse! Jeg får også lyst å teste når du fikk så tidlig positiv test, men jeg skal prøve å holde meg til mandag...... Krysser fingrene for at dere endelig har klart å lage den perfekte spira! Klemmer
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 13. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2007 Har til og med fått lagt ut nytt bilde i mine bilder glise
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 13. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2007 GRATULERER!!!!! Har IKM den 17 jeg da, og mens termin den 27 des.
MaybeMe? Skrevet 13. april 2007 #6 Skrevet 13. april 2007 Vært å kikket, hihi. Ikke noe tvil om at den var positiv nei! Nå får jeg veldig lyst til å teste i morgen. 2 dager før IKM, men kan jo få korrekt svar likevel....
På tide* gutt08-gutt11 Skrevet 13. april 2007 #7 Skrevet 13. april 2007 Hei Lioevr!!! Gratulerer så mye... Kjenner jeg blir så glad når det klaffer. Ja skulle jo ønsket det var meg, men det skjer nok snart. I dag- fredag 13 sies å være en "ulykkesdag" men det har hvertfall du et klart bevis på ikke stemmer. For fredag 13 er deres LYKKEDAG!!!!!!!!!!!!! Ha et fantastisk svangerskap :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå