Gå til innhold

Innsetting uke 19, anyone ???

Anbefalte innlegg

Hallo!

Lykke til på UL på mandag til både heija og Sunniva:-)

Fint å høre at du hadde så mange eggposer og ikke var overstimulert. Jeg har nemlig vært overstimulert 2 ganger før, begge gangene ble jeg gravid, og da så jeg ut som at jeg var 5 mnd på vei rett etter grav. test... Ene gangen lå jeg på sykehus i en uke, ønsker ikke dette en gang til. Mistet begge gangene i uke 11-12, men legene mener at dette ikke hadde noe med overstimuleringen å gjøre. Får stole på de.........

God helg til alle. Venter på oppdatering på mandag.

Klem

Fortsetter under...

Heisann!:-)

En liten oppdatering fra meg:) Var til ny ul idag, og fikk beskjed om at jeg skal hente ut egg på fredag!!:-) Og får satt inn igjen på søndag, dette blir spennende! Gruer meg litt til å ta ut egga, det må gjøre vondt! Men er så deilig å tenke på at når den uka her er over så er jeg ferdig m sprøyter og spraying!:-) (håper aldri mer men...)

Åssen går det med dere??

Lykketil alle sammen!!!:-):-)

Hei.

Jeg var til uttak i dag. Mitt 3 forsøk. Grua meg veldig denne gangen og fikk en beroligende som jeg tok før jeg dro hjemmenfra. Sovnet i bilen og det var deilig. Denne gangen gjorde det ikke så vondt. Jeg fikk mere sm stillende enn sist. Har litt vondt nå, men noe må man jo regne med.

Fikk ut 4 egg. ikke så mye, men håper det går denne gangen.

Lykke til all sammen.

hei

Da var egguttaket mitt over, og det var ganske så ufarlig.

Fikk litt beroligende og muskelavslappende, samt lokalbedøvelse og det hele var gjort på 10 minutter.

Fikk ut 13 egg, så er veldig fornøyd.

Kjenner det ganske godt i venstre siden nå, men ikke værre enn at det holder i ligge på sofaen å sløve litt.

KLem

Hei dere:-)

Jeg ligger nok ganske likt an som dere, så jeg slenger meg på.

Fikk ut 12 egg på mandag, og i dag ringte de og fortalte at 5 av dem var befruktet. Er veldig spent på å få vite hvor mange som har god kvalitet. Det hadde vært stas å få noen på frys også.

Vi skal få satt inn ett egg i morgen, onsdag. Jeg gleder meg.

Annonse

Hei, hei, her er jeg også. Hadde uttak i dag og fikk ut 20 egg:-) Blir spennende å høre hvor mange egg som blir befrukta. Eggutheninga gikk bra, men er skikkelig kvalm nå etterpå:-( Får holde meg på sofaen.

Sunniva 78 - ser at du skal ha innsetting på fredag, er det uttak i morgen da? Isåfall LYKKE TIL. Lurer også på hva den undersøkelsen på St. Olav som dere er med på er for noe?

Klem

sol-72:

Nei, jeg skal ikke ha uttak i morgen, for dette er fryseforsøk.

Jeg er heller ikke med på studien ved St.Olavs...

Men grattis med 20 egg, kjempebra!!

Fikk samme resultatet sist jeg også, og det resulterte i en fin "gjeng" i fryseren:-)

Yuhuu, da kom telefonen fra fertilitetsklinikken.

6 egg er befruktet, så det blir innsetting i morgen formiddag.

Håper det blir bra kvalitet på de fleste slik at jeg får noen på frys også.

Sædprøven til mannen var visst temmelig dårlig, så nå er jeg lettet.

Dette er helt uutholdelig spennende!

Det kjennes helt surrealistisk at jeg skal bli en ruger noen få timer fra nå. Jeg kan ikke fatte og begripe at jeg skal klare å tenke på noe annet enn dette "sesamfrøet" inni meg.

Man sier at tro kan flytte fjell, men for meg er det er helt uvirkelig at jeg kan lykkes på første forsøk. Har liksom fått inntrykk av at det de fleste lykkes i andre runde. Skal likevel prøve å tenke positivt og glemme frykten for at det blå krysset uteblir.

Måtte det bli baby på oss alle sammen i jan/feb 2008!

Tenkte jeg skulle hive meg inn her jeg også :)

Har tatt en liten pause herfra, men nå er jeg tilbake... I dag hadde jeg innsetting av ett egg. De fikk bare ut 6 egg på søndag, og dagen etter var 5 befruktet, og dagen etter der igjen var det bare 2 som hadde delt seg bra. Men disse to var til gjengjeld veldig bra visstnok :) Det ble altså ett egg til ruging og ett på frys :) Da var det bare å forberede seg på 14 nervepirrende dager før jeg skalinn å teste.... Lykke til alle sammen. Jeg vil så veldig gjerne lykkes på første forsøk...

Annonse

Da er jeg endelig ruger, og ikke bare til ett, men TO egg!

Det var ett egg som hadde delt seg bra, og ett som nesten delte seg like bra. Det siste var altså ikke bra nok til å få på frys, så da lurte de på om vi ville sette inn to?

Jeg låg da i denne gyn-stolen/senga, så akkurat der og da var jeg jo så motivert at jeg hadde slått til om de hadde tilbudt meg 5 også. (Gi meg ALT du har, liksom) I det vi spasserte ut fra IVF-avdelingen ble meg og mannen litt sånn, shit! det her kan jo bli tvillinger, dobbel dose.

Nå er jeg klar for rugeklubb, disse neste 12-14 dagene kommer nok til å bli de øengste i mitt liv.

Da er jeg endelig ruger av ett firedelt gullegg.

Kunne fått to, men siden det er første forsøk så begynner vi pent.

Fikk 6 egg på frys, enda ett egg som hadde blitt befruktet etter at de ringte i går, så er kjempefornøyd.

Det som ikke er så moro er at jeg har fått overstimuleringssyndrom, med meget forstørrede eggstokker og væske i bukhulen som presser opp mot lungene, så nå har jeg fått beskjed om å ta det helt med ro, og er sykemeldt ut neste uke.

Hadde gledet meg til å gå på jobb i morgen, men niks.

Får lov til å gå korte turer og that`s it.

Men skal kose meg som ruger uansett.

Gratulerer dere som har blitt rugere!!!

Jeg fikk tlf fra sykehuset i dag, og de hadde tint opp 4 av 5 egg for å få to bra egg.

Men heldigvis var to veldig fine, så det lover bra for i morgen!!

Litt kjedelig at det nå kun er ett egg igjen i fryseren, litt for stort sjansespill dersom det ikke lykkes nå heller...

Men det vil jeg ikke tenke for mye på, for jeg er superoptimist!!!!!

Gleder meg sånn til i morra!!!

Hallo!

Da er også jeg ruger, på to firedelte egg denne gangen. Har alltid bare fått ett før, men private klinikker er nok mer opptatt av resultat. Fikk også 6 egg på frysen. Blir en spennende tid. Tror at også jeg er litt overstimulert, har vært det to ganger før. Ble ikke sykemeldt, men kjenner hvordan jeg er over helgen. Skal ha fri i morgen.

Lykke til jenter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...