Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Tulla er 3 uker og nyser ganske ofte synes jeg.... Kan de nyse "bare for å nyse", eller kan detvære noe annet (forkjølelse, allergi etc...)?
Gjest Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Jeg har hørt at om man ikke nyser mer enn 3 ganger hver gang, så er det ikke allergi...Snuppa her nyser også stort sett 3 ganger. Noen ganger flere ganger om dagen, andre ganger bare en.
manonym Skrevet 13. april 2007 #3 Skrevet 13. april 2007 DU må huske at de er jo vant med mors mørke mage, så babyer reagerer veldig på lys. Våres gutt nøs mye når han var så liten (litt mindre nå og han er 9 uker), men ifølge HS så er det en reaksjon på det sterke lyset og ikke farlig=)
Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #4 Skrevet 13. april 2007 Takk for svar :-) Ille nydelig når ho nyser og slår sammen med armene, hehe...
lille je Skrevet 13. april 2007 #5 Skrevet 13. april 2007 Det er sunt at de nyser også, da får de "blåst litt ut" av systemet:)
Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #6 Skrevet 13. april 2007 Babyer nyser for å "rense" nesen slik at den er åpen når de skal drikke. Husk at de ikke kan pusse nesen slik som vi kan ;-) Det er helt normalt at babyer nyser og trenger ikke bety at de er forkjølet eller allergisk.
bollenr3 Skrevet 14. april 2007 #7 Skrevet 14. april 2007 ja det er vanlig. Tulla mi nøs kjempemasse de første ukene;)
Trønderpia venter nr 3 Skrevet 14. april 2007 #8 Skrevet 14. april 2007 Da gutten min nøys forran helsesøster sa hun; sånn ja, rens systemet du:) Så det er sikkert helt normalt. Han nyser fortsatt litt, men ikke så mye. Er 4,5 mnd nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå