Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Siena og Leonie? Faren er fransk, jeg er svensk/amerikansk. Vil gjerne ha mange meninger, evt andre forslag:)
Vannmann35 Skrevet 13. april 2007 #3 Skrevet 13. april 2007 De kan, navnene er ganske søte synes jeg... Men for meg er Siena (skal det være 1 n?) = Sienna Miller, og Leonie vet jeg ikke hvordan skal uttales, kan bare gjette meg til det og kommer på i alle fall tre ulike uttalemåter. Så sånn sett med norske øyne er ikke sistnevnte navn idelt, men så er dere jo ikke norske heller da - og det er jo et viktig poeng:-) Dersom jeg skal foreslå et som er litt mer norsk, men likevel internasjonalt og ligner må det bli Leonora eller Leona.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #4 Skrevet 13. april 2007 Fine navn:) Andre forslag: Leonor Camille Amber Athina Alexia Våre tvillinger heter Camden og Madison, også amerikansk far... Hilsen Emmy
alexandriah Skrevet 13. april 2007 #5 Skrevet 13. april 2007 Veldig fine! Synes også forslagene over var bra.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #7 Skrevet 13. april 2007 Hvorfor ikke velge noe norsk, som f.eks Amalie og Astrid? går fint i utlandet også.
kidos! Skrevet 13. april 2007 #8 Skrevet 13. april 2007 Med fare for å virke totalt useriøs. Det første jeg tenker er Sierra Leone.... Prøver ikke å virke morsom altså, men det var det første som slo meg. Fine navn hver for seg da.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2007 #9 Skrevet 13. april 2007 Det var det første som slo meg også, arti det da... Men det var spesielle og veldig pene navn:)
anaina Skrevet 13. april 2007 #10 Skrevet 13. april 2007 Jeg vile stavet det Siena og Leoni, men ellers OK
Alltid Skrevet 13. april 2007 #12 Skrevet 13. april 2007 Er faktisk enig med Kidos, jeg tenkte Sierra Leone umiddelbart... :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå