Gå til innhold

Ny epoke

katrine har fire gutter

Anbefalte innlegg

Våknet i natt da jeg skulle snu meg og greide det faktisk ikke. Klikk sa det i bekkenet. Altså over symfysen/skambeinet. Og nå greier jeg ikke å gå. Vagger fra side til side. Og plutselig helt hoven i fjeset. Jeg som har vært så fornøyd med å ikke ha vann i kroppen. I tillegg, skrekk og gru, oppdaget jeg begynnende strekkmerker! Har aldri hatt det før. Og jeg som har vært gravid to ganger tidligere.

Til nå har jeg nå greid å aktivisere meg litt med shopping og cafebesøk og litt rolig husarbeid. Men hva nå. Dette er jo helt komisk . Kan jo ikke sitte i en stol og se TV de neste syv ukene(hvis jeg må gå helt til termin)

Mannen min var akkurat innom en tur fra jobb. Oj, sa han bare da han så meg. Og så begynte han å le. Tror jeg skal hente ungene i barnehagen, sa han og gikk.

Greier jo ikke lage meg mat en gang, så da slutter jeg vel kanskje å legge på meg.

Dette er helt sprøtt.

Lurer på om jeg greier å komme meg på kontroll framover jeg.

Finnes det flere hvaler her inne?

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen ja. Klikket i bekkenet er kjent, men foreløpig greier jeg å gå da. Går riktignok så sakte at gamle damer med rullator sikkert ville gå forbi meg. Men alt begynner å bli vanskelig. Tungt å gå i barnehagen om morgenen, for da er bekkenet fortsatt for stivt; vanskelig å gå på butikken, for greier nesten ikke å plukke varene opp av vogna; vanskelig å kjøre bil, for rekker nesten ikke ned til greia for å stille inn setet osv.

Jeg har heldigvis mindre vann i kroppen enn forrige svangerskap. Da kunen jeg ikke gå med annet enn borrelåssandaler i tre måneder. Men nå må nok kanskje de kjipe sandalene frem igjen. De største skoene går fortsatt på med støttestrømper da.

Heldigvis har jeg skeiet ut og kjøpt meg litt nye bøker og tv-serier på dvd som jeg kan kose meg litt med hjemme. Og nå kan man jo sitte litt ute i sola også.

Har faktisk blitt litt bedre utover dagen. Akkurat som bekkenet har fått varmet seg litt opp. Men det er jo bare til å holde motet oppe. Kan jo ikke akkurat gjøre noe med dette her. Annet enn å legge seg rett ut og slappe av. Men ser virkelig ikke helt for meg syv uker til.

Kjipe sandaler ja, de må nok fram igjen her og

hehehe..

jeg har mye vondt når jeg går..men det er ikke så ille..på nattan er det helt jævlig..våkner hver gang jeg skal snu meg og bruker da flere minutter på det..gjør så vondt i bekkenet da..har i tillegg masse vann i kroppen jeg åsså,,så føttene mine blir så fulle at jeg ikke klarer å trå på de..helt sykt..leggene og anklene er sååå fulle..helt sprøtt..!!!så her vagges det ganske nye her åsså,,

men har det fint likevel da..=)=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...