Gå til innhold

flere som skal på sydentur? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har aldri vært der, men ei venninne har og hun syntes det var fantastisk!! Malta er kjempelite og har mye spennende kultur, herlig klart vann, fine strender, masse jazz cafeer osv osv. Vi har bestilt et hotell med ganske høy standard pga Selma. ER veldig spent på hvordan det er der. Malta gjør det bestandig dårlig i grand prix:-)

Du kan jo lese litt her så er det mange andre bedre sider også:

http://www.solfaktor.com/tour/guide/malta/no/

Vi har bestilt mallorcatur i sommer. Har en sydentur i året, men blir spennende å reise med en baby. Vi vil reise til Mallorca p.g.a kort flytid, ca. 3,5 t. Vet jo ikke hvordan småen vil reagere i flyet. Har også vært der før og likte hotellet vi bodde på.

Annonse

jeg har vært på Malta, og det er kjeeempefint! var i St. Julians. eneste jeg synes var dumt der, var at man måtte ta buss en stund for å komme til den fine stranden, Golden Bay:) kjempefint shoppingtilbud i Valetta, og husk å dra til "the blue lagune". ble gjort innspillinger til Gladiatoren der tror jeg:) god tur:))

Hei Rødhette!

Graulerer! Vi giftet oss også der, i regi av sjømannskirka, men vi hadde så mange gjester at det ble i den katolske kirka i arguineguin. Fødte 9. feb (er her inne fordi terminen var 25.1), og dro ned til Gran Canaria i påska. Da var Johan (lillegutt) 7 uker, og d gikk kjempefint. Lykke til og kos dere masse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...