Gå til innhold

Mange andre som ikke har fått plass?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

"Synd om"? Jeg trenger ikke medlidenhet, men en barnehageplass!! Gutten min er 15 mnd til høsten, to mnd eldre enn storesøsteren var da hun begynte i bhg. En perfekt alder å starte i bhg på mener jeg. Vi har dessverre dårlig sosialt nettverk her vi bor, og for oss er bgh en fin måte datteren vår får kontakt med jevnaldrende på. Jeg synes synd på lillebroren som ikke får leke med jevnaldrende på samme måte som hun gjør i bhg. Heldigvis har han storesøsteren sin, og vi er mye ute og leker i parken selv om det er få unger å leke med på dagtid:-(

Du vet ikke vad du snakker om du...

Vi har haft mange barn under 1 år i barnehagen der jeg jobber, det går så det suser, og barna storkoser seg.

MÅ mor og far på jobb så må de skjønner du, og barna har det toppers i barnehage, uansett om de er under eller over to år, (som du tycks tro er det optimale?)

"Besserwisswers" som deg er det få av , heldigvis:)

Enig! Det er mange som ikke har mulighet til å være hjemme i mange år selv om de fleste kunne ønske de kunne. Jeg har ikke økonomi til å være hjemme med barnet mitt lengre enn permisjonen. Hvordan skal jeg da kunne kjøpe klær, sko ol til barna mine? Jeg tror ikke barn tar skade av å være i barnehage selv om de ikke har fylt 1 år så lenge personalet tar godt vare på barnets behov.

Annonse

Det er dritt at det er så mange som trenger bhg plass, men som ikke får det. Mens andre får plass og drive å syte og klager over hvor vanskelig det er å ha barna i bhg, eller hvor dem gjerne har lyst til å ha barna hjemme, men alikevel sende dem i bhg.

*nikker oppgitt*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...