Gå til innhold

Litt deppa i dag jeg....syteinnlegg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter mensen om 1,5 uke, hadde el mandag... jeg er trøtt.. har sovet i 12 timer i natt, er lei at min kjære ikke vil ha barn ennå, veninna mi har fått svangerskapsforgiftning i uke 31 og alt er egentlig bare dritt..

Det eneste positive for tiden er at jobben går veldig bra. Jeg får mye skryt at jeg taker ting på en bra måte. (er nyutdannet sykepleier) og det er en travel hverdag. Jeg jobber alt for mye, men det er jo fordi jeg ikke orker å være hjemme.. Blir deppa av at det skal gå 1,5-2 år før han nå sier han ønsker å tenke på barn... Jeg er sur konstant pga småting og er så lei...

Hvordan få opp humøret mitt?

Skrevet

Nei og nei.... Dette her var jo bare dritt det!! Du får trøste deg med at det er fredag den 13, alt er dritt i dag!! =)

Skjønner at du blir frustrert og ikke minst lei deg.... Det skal ikke være lett... men hva med å kaste han ut av huset en dag? Send han bort med kamerater eller noe, også inviterer du noen venninner på kosekveld, med film, snop og sladder! Kan godt hende det hjelper! ;)

Hvis du ikke vil invitere venninner så kan du jo ta deg en spa dag! Altså, kjøp inn ansiktsmasker osv og noe god frukt som du hakker opp og kanskje litt ost og kjeks, å bare gi deg selv en "makeover" og slapp av, vær litt egoistisk og bare tenk på DEG SELV!!! =)

Vet ikke helt hvordan disse forslagene funker på humøret, men kanskje de hjelper littegrann ;) Eller få deg en personlig komplimenterer, som sier bra ting om alt du gjør! Kanskje litt dyrt, men sikkert verdt det ;)

Veldig bra at det går så bra på jobben da ;) Flink er du!

Skrevet

Han skal ut av huset en uke... drar i morgen.. så da får jeg nyte tiden fram til ikm alene...

Skal sitte alene i kveld å brodere og se tv.. skal ikke gjøre noe som helst. og skal kjøpe meg ei flaske rødvin i morgen.. kose meg med vin ost og kjeks.. For selv om jeg håper mensen ikke kommer, må jeg jo leve fram til pos test ikke sant?

Skrevet

Jepp, det stemmer!! =) Kos deg masse, du fortjener det vettu ;) Du er jo tross alt en dame!! hehe... Nyt den rødvinsflaska ;)

Skrevet

Har kjøpt inn 2 halve i dag. så jeg skal kose meg ja.. Har ikke drukket på leenge, derfor tror jeg det kun blir med ei halv. hehe

Skrevet

heheh... Da har du til en annen dag også da ;) Du får kose deg masse...! jeg har vært i sverige en tur i dag jeg, og på Rudskogen å sett på drifting... ikke vært borte så veldig mange timer, men jeg er helt ødelagt i kroppen... er såvidt jeg klarer å holde øya oppe... Fælt å si det, men tror jeg må ta meg en matbit og en middagshvil =p Denna trøttheten går meg på nervene snart... =p *slutte å være trøtt etter i dag*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...