Gå til innhold

Noen som har hatt styrtfødsel?

Anbefalte innlegg

Jeg hadde nemlig det med min førstefødte, venter nå på at nummer to skal komme ut og lurer på om det blir lik fødsel denne gangen? Andre med lignende erfaring? Altså ble det styrtfødsel begge / flere ganger, eller var andre fødsler evt mer normale???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8960900-noen-som-har-hatt-styrtf%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Styrtfødsel og styrtfødsel... Med førstemann gikk det fire timer, med nr.2 gikk det 2 1/2 timer og med nr 3 gikk det 2 timer. Min erfaring er at føder du fort, så føder du fort hver gang... Venter nr 4 nå og regner med rundt 2 timer. Greitt for fødeavd å vite også, så slipper du å bli "avvist" før der er 5 min mellom riene :) Kjekt å kunne nå frem før ungen er ute!

Annonse

Hei

'jeg tror at hvis man først har født fort, føder man fort. Da jeg fikk førstemann, brukte jeg 1 1/2 time, denne ble litt hjulpet på vei, 2-mann tok 2 1/2 og tredjemann nesten 1 1/2 time. Rekker nok ikke føden denne gangen heller da vi har 2 timer å kjøre :).

Slipper jo å bli utslitt og savner følelsen/gleden ved at nå er noe på gang......... MEN kanskje vil vi alltid savne og forandre på noe .

Ble et litt rotete "svar" dette, men jeg har al¨tså 3 fødsler bak meg på under 6 timer tilsammen.

Dere som har født på to timer og sånn, har dere ikke kjent noe før dette? Jeg syntes min fødsel var rask, men jeg hadde da rier i ti timer, var på sykehuset i en time... Vannet gikk ikke, så de måtte ta det rett før ungen kom ut.

Skjønner visst at dette ikke kan karakteriseres som en styrtfødsel... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...