tiri Skrevet 13. april 2007 #1 Del Skrevet 13. april 2007 Etter kalenderen er jeg 5+3 i dag, og testet positivt i går. Men... jeg har vært hos legen i dag på grunn av voldsomme smerter i underlivet, samt noen blødninger. Jeg følte meg sikker på at det befruktede egget satt i egglederen, og var forberedt på det verste når jeg kom inn. Og så kom jeg ut uten å være noe klokere. Hun forsøkte med ultralyd, men det var bare for tidlig til å se noe. De tok en blodprøve for å måle HCG-nivået, og ba meg komme tilbake for en blodprøve til på mandag. Deretter skal jeg til kontroll for å få vite resultatet på onsdag. 5 dager uten å vite noe. *Sukk* Jeg setter jo pris på hjelpen, men er litt fortvilet fordi jeg ikke fikk tid til å snakke om smertene... for meg har de vært så intense at jeg har knekt sammen på midten, og gjort det vanskelig å jobbe. Alt hun hadde å si var egentlig "ta Paracet og smør deg med tålmodighet." Ble et lite hjertesukk dette. Har tittet litt rundt på forumet, og skjønner at jeg kanskje overreagerer. Kanskje er det ikke unormale smerter? Eller blødninger... Er det noen som har opplevd lignende tidlig i svangerskapet uten at det har vært noen fare på ferde? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8960804-tunge-dager-er-det-liv-eller-ikke/
lillebøllaspringmadrass Skrevet 14. april 2007 #2 Del Skrevet 14. april 2007 jeg har ikke det selv, men jeg har inntrykk av at d er mange her inne som har hatt både smerter og blødninger tidlig i svangerskapet uten at d har vært noe galt... så prøv å holde ut til de skjekker...skjønner d ikke er så lett,man vil jo gjerne alt skal være bra. men du kan trøste deg med at om d har gått galt nå er d nok fordi barnet ikke er levedyktig.. at noe er galt.. da kan man vel være glad kroppen fikser det tidlig... selv om d er en mager trøst om det er en etterlengta graviditet.. lykke til da:) klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8960804-tunge-dager-er-det-liv-eller-ikke/#findComment-8968302
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå