Tamline Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Så flott at du tar deg tid til å spå så mange av oss her inne:) Jeg blir veldig glad om du orker å spå meg også! Jeg er født 04.04.84, og pappa'n 16.12.80. Har termin 23.mai Jeg lurer på: -Blir det gutt eller jente? -Er alt bra med den lille? -Går jeg over tiden, eller får jeg før? Evt...vet du hvor mye før eller etter? Hilsen meg:)
Anonym bruker Skrevet 14. april 2007 #2 Skrevet 14. april 2007 hvis du ikke har lagt merke til det så er det faktisk en tråd hvor ho har tilbydt seg å spå.. du kan vel skrive deg på lista som alle andre? eller skal du ha spesial behandling med egen tråd? egoistiskt!
Tamline Skrevet 14. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2007 Beklager så mye hvis jeg fornærmet deg...tenkte kanskje at det var litt mange som hadde skrevet seg på der, så en ny tråd kunne være lurt. Var virkelig ikke meningen at jeg skulle ha noe særbehandling.
AniDal Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 Ikke for å skuffe deg, men jeg har ikke så mye tro på det her. har prøvd å få svar/bli spådd siden januar, men har ikke hørt noe. Syntes det virker som om de går lei etter noen svar, fo etter en liten stund (ser på datoene på de forskjellige listene) kommer det ikke noe i retur til de håpefulle som spør. Men lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå