Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Gratulerer masse med spiren! Enda en desemberbaby eller? Gjett om jeg er misunnelig Men jeg satser på å komme etter før sommeren
Gjest Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 Ja, dette har jeg også observert. Gratulerer så mye! Og Lykke *fikk en gutt*, håper det klaffer for dere snart igjen.
Danselettbatterinna Skrevet 13. april 2007 #3 Skrevet 13. april 2007 Tusen takk :-) Blir en desemberbaby ja, liker å holde meg til en måned :-) Jeg har vært veldig misunnelig på andre gravide, og plutselig så kom ikke mensen. Det var ikke akkurat planlagt, jeg gleder meg masse, men det må synke litt inn hos samboer først :-)
Sina's mamma Skrevet 14. april 2007 #4 Skrevet 14. april 2007 Gratulerer så mye! Så moro! Vi kribler etter en liten en til vi også, men jeg begynte på jordmorutd i januar, så vi får nok vente til etter at jeg er ferdig..men når skolen nærmer seg slutten, da...
M&Ida Skrevet 14. april 2007 #5 Skrevet 14. april 2007 Hey danselettbatterinna! Grattis. Jeg fikk blått kryss på denne tida både i 2003 og 2005, så nå krysser jeg fingrene for at det ikke skjer i år. Knasker p-piller, så det bør funke!:-) To er nok her i huset!
Happy H Skrevet 15. april 2007 #6 Skrevet 15. april 2007 gratulerer så masse!!!!!!!!!!!=) håper eg snart kommer susende etter igjen.
-Bobsi Skrevet 16. april 2007 #7 Skrevet 16. april 2007 Gratulerer så mye, kjekt at det blir flere her inne som er i "ventemodus" ;-)
Only Skrevet 16. april 2007 #8 Skrevet 16. april 2007 Grattiss! Å kan bare si det er ikke sant hvis jeg sier at jeg ikke er misunnelig. Så morro da, var det planlagt? Jeg vet at det ikke blir flere, jeg er alt for gammel. Var egentlig for gammel synes jeg da Even ble født.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå