Gå til innhold

Tester

♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden vi prøver å bli gravide, tenker jeg kansje at jeg kan noen tester klar til bruk.

Derfor surfet jeg inn på denne siden: http://www.billige-tester.no/

Er det noen som har noen å anbefale av de som er der inne? Som samtidig er bra som de er billig. Kan evt kjøpe andre steder også hvis noen vet...

Men når min veninne for en tid tilbake testet synes jeg hun snakket om en sann som sa Gravid eller Ikke Gravid i klartekst som kan kunne bruke flere ganger. Da er det vel en sann elektronisk en, men ser ikke ut som jeg finner noen som er sann....

Fint hvis noen kan hjelpe så jeg kan kjøpe meg noen tester....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei:)

du burde kjøpe deg clear blue tester:)

de er faktisk veldig bra! der finnes også den digitale du snakker om som det står gravid/ ikke gravid på.

selger de på www.babyplan.no

masse lykke til med prøvinga:) håper det kommer en spire snart:)

Skrevet

Jeg har ikke kjøpt graviditetstester fra den siden, så vet ikke hvordan de er.

Men jeg kjøpte eggløsningstester derfra, betalte 200 kr for 7 stk. Er ny i gamet så jeg vet ikke om det er så himla dyrt eller ikke. Ihvertfall, var fornøyd med de, CB digital, så kanskje gravi.testene er like gode:-)

Ellers har jeg bestilt grav.tester fra hurtig-var, tror jeg det het. Var ikke særlig fornøyde med de, fikk opp skyggestreker som førte til mye frustrasjon.

Gi gjerne beskjed hvis du finner noe å anbefale!;-)

Skrevet

ja det er de jeg mener:)

følger med tre test pinner så den kan brukes tre ganger..

så batteriet skal holde til de tre i allefall:)

ja den er jo veldig kjekk sånn, slipper å stå i sollys å prøve å skimte streker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...