Gå til innhold

Vet dere, har sett her nå at

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er mange som har klart å få sambo/mannen vår på rett vei her..Eller tar jeg helt feil her...Kan jo snart gå over på Bli Gravid vi nå..Vet jeg gleder meg, men tror jeg har vansklighetr med å gi slipp på her inne...Er jo så koslig her..

Hehehe..Vi får lage egne tråder der hv vi har over skriften "bli Gravid", "1 trimester", "2. trinester", og "3. trimester..hahaha...Så slipper vi å gå fra hverandre...hahahahaha...

Ja vet, har dårlig humor...Men dere bkir ikke kvitt meg så lett hvsi sambo blir mer villig snart...

Han har blitt veldig nærgående også nå i det siste...Tror han er veldig tjaaa, hva skal jeg si...kåt..hahahaha....Han som ellers er kilen men ikke nå...wræææl...Tenk om hen er klar men bare venter...*tviiiiiler på det ja*

hehehe, men lov å håpe..hihi...

Klem jenter...'

PS! Kjeder meg så det suuuser...hahahahahahhahaha...Får legge til latterkramper også...hahahahahha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig med deg altså, må ha sånne egne debatter innpå denne debatten for de som er så heldige å havner på bligravid... =p hehe... Ingen som har sagt du MÅ dra da!! *holde igjen* ;)

Du er ikke den eneste som kjeder deg heller da...!! Sitter å venter på tante rød jeg, prøvd å provosere a til å komme, men neida... Hu glimrer med sitt fravær.... *banke tante rød* =P

Gjort noe spennende i dag da? Jeg har fått inn penger på konto som jeg ikke er helt sikker på hvor jeg har fått fra =S Ikke det at det plager meg på noen som helst måte da!! hehe... Fått vaska bilen min å, den er blå, men fra lista og ned var den grumse-beige-brun-grå-gjørme aktig =P

Klem Klem =)

Skrevet

Hahaha...måtte le litt av den "flotte" fargen på bilen din..hahaha...Hater møkkete biler...

Ja, nei, jeg vil ikke gå her i fra...Trives sååå godt...hihi

Ikke gjort noe spes i dag...Vært på skolen og hatt matte...har matte prøve i morgen En heldagsprøve/tentamen..PÅ EN LØØØRDAG!!!

Vil sove på Lørdager jeg..hehehe...

Ja, nei, har hatt vondt i magen min nå siden Tirsdag...Ga seg litt i går men kom tilbake på kvelden..Lurer på om det er EL som lurer seg ut..Virker som om den prøver å lirke seg gjennom noe den ikke får plass ut gjennom...(ble dette fårståelige) vel gjør vondt og det er ubehagelig...Æsj..også har jeg fått en Tullerusk av en sambo, blir neste redd jeg..hehehe...

Ennå ikke fått mensen...Herregud hvor blir det av henne...? Du har vel ikke flyttet midt i syklsuen da, siden hun ikke finne veien til deg..hahahaha...Gitt henne falsk adresse...hahahaha....

Jeg burde vel egentlig ha skrevet litt i formelboka i matte...Men er sååå skravlesyk....

Hva skal du i helga da???

Skrevet

Kanskje jeg glemte å levere flyttemelding til tanta ja *gruble* hehe....

Det er nesten så jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg en test til, men det blir for dumt det å... *dunke huet i bordet*

Hadde skade og lakk i dag jeg, så jeg har sparkla i hele dag... Jippi =P

men så har jeg jo fri denne helga da, utrolig behagelig... *sove lenge*

Magevondt er ikke noe godt nei, nå har mine mensmurringer gitt seg litt da, hatt noen kraftige menssmerter innimellom, men nå ser det ut til at de har gitt seg... å nå er'e over ei uke siden den skulle kommet =S Aldri vært så forskjøvet... men men... Føler meg så teit om jeg kjøper enda en test :P æææh.....

Hvorfor egentlig tentamen lørdag? Jeg skjønner ikke det jeg altså... Ærlig talt, dumme greier..... Privat skole eller noe dette da?

Dumme dumme mennesker!

Skrevet

Sikker på at det ikke var festesmerter du hadde da..?

Synes du skal ta en test på søndag jeg (aller helst nå da) men mensen pleier jo å dukke opp så fort man begynner å slappe av og skal kose seg...Hvorfor kjøper du ikke en dobbel pk med test så har du liggende??Det har jeg...Men har brukt opp mine nå da...Så skla kjøpe om to uker igjen...hihi

Nei det er offentlig..Går poå volsenopplæring...skikkelig teit..

Men du jeg må gå jeg nå...kanskje jeg kommer på i kveld får se...Tror kanskje det blir seneg kos i kveld...hihi

snakkes..klemn

Skrevet

Jeg kjøpte det... men de er brukt opp! *flau* hehe..... Har ikke testet siden tirsdag da.... men det er jo ikke så lenge siden heller da =S blehh...... Men har egentlig ikke tenkt noe mer over at jeg kan være gravid da, siden den urinprøva hos legen var negativ... men men... Den kommer nok ja ;)

Heheh... Koselig da ;) Vi prates vettu! Lykke til på tentamen!! =)

Skrevet

Helt enig med deg *BabyCakes*, jeg kommer IKKE til å "flytte ut" herifra uansett om jeg blir prøver eller gravid, hihi. Nekter å gi slipp på dere *binde fast*.

Høres ut som dere blir prøvere snart altså=) Men du får ikke stikke herifra fordet, hihi. Lykke til på tentamen!

Stinemoj: Høres så ut som du er gravid. Du burde jo ha fått blodprøve hos legen, ikke urinprøve. Test igjen;-) Hvis du ikke har fått mensen innen en uke burde du få blodprøve.

Klem til dere begge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...