Gå til innhold

Diare uke 4/5, noen andre???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er redd dette ikke er normalt. Har hørt mange får hard mage, men jeg har skikkelig dårlig mage og har hatt det i tre fire dager nå er 4+2 i dag. Håper ikke dette er farlig for spiren vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt diare i to uker nå, og det er ikke noe gøy i det hele tatt... Er 10 uker. Legen sa at det var ingen fare med fosteret, det tar den næringen det trenger uansett, men det er jo ubehagelig å gå sånn.

Håper det snart går over for oss begge, vi får drikke mye vann, og få i oss melkesyrebakterier fra f eks Biola eller lignende.

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også ganske løs mage i starten rundt uke 4-5, men det ga seg og snudde den andre veien. Hhehe, så nå er det litt værre! Ingen fare med det, spiren tåler det helt fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg 4+2 og er løs i magen, har litt mageknip. Bare om morgenen... har lest at det er mange som får diare/løs mage og så bli hard i magen...

Er ikke noe gøy, for det lukter jo ikke akkurat blomster etter at jeg har vært på toalettet, og litt kjipt hvis sambo må på do rett etterpå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde diare i uke 4-5 da jeg gikk gravid første gangen,det var graviditeten og hormon forandringene som forårsaket det.Hadde det noen dager,så var det over.Det tåler spiren:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...