Jehn Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Hei du.. Som jeg skjønner så strever du også med disse frys egga... Vil du fortelle litt om hva du gjør i forkant av ruging og under ruging? Hvor hører du til? Jeg trenger noen råd.. Leste du om Tiger`n.. som hadde fått ei prinsesse via frys.. Føler at det er håp, men jeg hadde ønsket¨å få satt inn et ferskt..har igjen 4..
nusse 77 Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 hei på deg jehn kan jo fortelle litt kort om min historie fikk ut 30 eggposer på vårt første ivf 20 ble befruktet og fikk 13 på frys.. først var jeg glad at jeg fikk så mange på frys,er jo ikke akkurat så morsom med både spray/sprøyter hufff men har nå satt inn 7egg tilsammen ,2 og 2 ved fryseforsøk.. ble gravid nå siste gangen,men fostersekken var for liten og de fant en cyste,så nå må jeg vente på mens og at cysta forsvinner.. når man har prøvd mange ganger begynner man og bli en smule sliten og har vel mistet helt troa på de eggene jeg har .. jeg har jo også mange egg igjen som må brukes opp(offentlige porsgrunn sykehus) men vurderer nå andre alternativer.. har lest litt om falun klinikken i sverige,de langtids odler eggene slik at de setter inn egg som er 3000delte osv.. de plukker ut kun de beste av de beste. visste du forresten at kun hvert ca 5egg er "graviditets dyktig" ,det har ingen sagt til meg,så jeg spurte legen sist vi satt inn egg og det stemte ganske så bra sa han.. det siste forsøket tokk jeg akupunktur og babyklister og fikk positiv test for første gang i mitt liv,men det varte ikke lenge da ( du da,hvor hører du til? har du hatt mange ivf? klem fra
Jehn Skrevet 13. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2007 Hei.. Takk for at du fortalte litt. jeg visste heller ikke at hver 5 egg er graviditetsdyktig... Har prøvd akupunktur og babyklister jeg og.. bare på nest siste forsøk..men har aldri fått positiv test. har hatt 4 innsett hvor av en gang 2 egg..De ville sette inn 2 egg neste gang og.. Venter fortsatt på mens.. slutta med medisiner på onsdag så den skulle jo være like rundt hjørnet... Vi hører til i Tronheim på St.Olavs.. De er flinke der men jeg føler at jeg mangler det lille ekstra.. Nå har vi igjen 4 egg i fryseren men jeg kunne tenke meg et ferskt ett, men det hørtes ut som om alle på fryseren måtte brukes først.. Ja ja.. jeg må nok hive meg i det igjen... Trua forsvinner litt som du sier.. det blir så vanlig tilslutt.. Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå