spiren:) Skrevet 13. april 2007 #1 Skrevet 13. april 2007 Skulle hatt mens 24mars, men ingen kom.Har gått på antibiotika ,så det jeg lurer på om er det noen av dere andre som har ``mistet`` en mens pga dette. Planen var å slutte med pilla ca 27mars og begynne prøvingen. Men det er jo litt vanskelig å finne ut EL når tante rød har gjemt seg.
spiren:) Skrevet 13. april 2007 Forfatter #2 Skrevet 13. april 2007 Er ikke gravid alt, har tatt mange tester....
sara marlene Skrevet 13. april 2007 #3 Skrevet 13. april 2007 enkleste er vel are å vente til tr kommer.... lettere sagt enn gjort men:)
spiren:) Skrevet 13. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2007 Hmm,ja det er vel det greieste å vente. Syntes det bare er veldig rart, og passa utrolig dårlig med siden jeg er veldig klar for EL og prøving.
Gjest Skrevet 13. april 2007 #5 Skrevet 13. april 2007 Du har sluttet med pillene?? Er vel bare å kjøre på da... Ingen grunn til å vente til mens kommer, ikke sånn jeg ser det i alle fall
spiren:) Skrevet 13. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. april 2007 Ja har slutta på pilla. Sikkert lurt å bare gjemme bort den tanken på mensen, å bare kjøre på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå