Gå til innhold

Hva skal dere i helga??:)

Keiko&Sivert Nikolai<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe!!

Huff da *sende litt tålmodighetskrem til deg* (Brukte å få sånn når eg va lita og utålmodig, d hjalp bestandig, selvom den var usyneli:p)

Vi får håpe at h*n kjem i helga, sånn at du slepp å bli sur åg grinat;)

Men d blir vel deilig med ei fri helg i hvertfall:)!

Veit du kordan kjønn d blir??:)

Nei jeg aner ikke, men har følelse på enda en jente, må nesten det siden alle mener at jeg får en gutt denne gangen...

Jeg har ikke fri hele helga, bare lørdag, og nå som jeg likevel går hjemme i perm er vel en ekstra fridag bare en ekstra dag å vente på... :-)

hehe såpass, eg bynne jo å bli lei allerede no, så eg har funne ting å sysselsette meg sjøl med, kjøpte en kjempekjempe STYGG sallong her om dagen.. 3+2seters, +1stol, og et bord..

De var fint brukt, luktet ikke noe, og trekket var ikke så slitt, fikk d for bare 600kr:)

Så eg skal rense den med en sånn der møbelrensmaskin (får låne en på den lokal møbelring forretninga)

Også skal eg vaske putetrekkene, også skal eg trekke om heile greia:)

Eg va å så på stoff i går, glede meg kjempe masse den blir å bli kjempe fin!:)

D trekket som e på no ser ikke bra ut gammelrosa farge, med sånne flekker på som e gul og blå, ser ut som en gardin fra 70/80 tallet heile sofaen:p

Også driv eg å strikke babyteppe:)

Annonse

Eg skal gjøre d! Den e oppbevart på en skole, skal ta sånn før og etter bildet;)

Driv å ser etter leilighet, har ikkje fått noe enda, så sofaen står der midlertidig:)

Eg skal brodere sånn julekaleder til mi tøtta når den tida kjem, glede meg skikkeli, eg e så treg tell brodere, så eg må vel bynne snart:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...