Gå til innhold

Anna link for Tromsø-jenter finnes også..

Anbefalte innlegg

For de som ikkje vet det, har vi en (nokså lang) tråd inne på "Skravle-sia". Har jo faktisk blitt laga nye tråder der et par ganga pga skrivesyke gravide damer, hehe.

Den heter noe som: Tromsø vår sommer, ny link

Så no får vi kanskje flere skribenter der?? Men forsåvidt, kan jo liksågodt bruke bare 1 sted, blir jo litt hopping frem og tilbake, men da går jo tia ENDA litt mer...hehe.

For dem som va på treff i går,så nevnte æ at ho Vårinn hadde født. Det va da ikkje tilfelle. Æ e så utrulig surrat på navn (*flau*)

Så om du e her inne, du traff igår formiddag på Grunder, som fikk ei lita pia på søndag, kan ikkje du skrive her ka du hete, så får vi oppklart floka.

En siste nyhet; gla`nyhet: Siri har fått ei lita pia i natt, ved midnatt. 3542 gr og 49 cm.

GRATULERE SÅ MYE!!!

Go helg jenter!

Fortsetter under...

Æ har laga en helt NY link førr oss Tromsødame inne på Skravlesida nu, den forrige va blitt så ufatteli lang! Den hete fremdeles Tromsø omegn vår/sommer babyer, og aller nyeste link fredag 13/4!:)

Så løp og skriv jente!!! Det hjelpe godt på å få dagan til å gå!

Hei. jeg heter Øydis og fikk som nevnt en liten jente søndag, 8 dager før termin. Slapp å bli satt igang og hadde heldigvis en mye bedre fødsel. Hun veide 3300g og 50cm. Gleder meg til å treffe dere med babyer om( forhåpentligvis..) ikke så lenge.

Og gratulerer så mye Siri:) Håper alt går bra!

Øydis

Gratulerer så masse Øydis med den lille jenta di!

Skal på besøk til barselhotellet idag og se lille Lisa, skal overbringe gratulasjonen til Siri fra deg!

Kan fortelle deg at alt står bra til med mor og barn, og fødselen gikk overraskende godt, spesielt med tanke på at hun ble satt i gang! (men trengte vel og merke bare en modningskpsl. så gikk resten av seg selv!)

Så nå går jeg bare rundt her og venter... Det ser ikke ut som knøttet mitt vil ut i denne verden i det hele tatt. Tror den har bestemt seg for å bli fastboende i magen min! Hihi...

Ps. Hanne 80 som hadde termin 11.april er i gang nå..." Alle" sniker seg før meg... Lykke til ønsker jeg henne!!

Gratulere med jenta di Øydis!!

Vi gikk på DiB treff i lag med guttan vårres :) hete Stine å sønnen min hete Lucas, han va å e litt av en turbo :)

Kanskje vi møtes på treff denna gangen åsså! Æ har termin i august hvertfall!

Klem fra Stine

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...