Gå til innhold

JAAAAAAAAAAAAAAA...Positiv test...

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjempe blått x.................jippi....termin 25des.....2pp etter sa...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!! ;o)

selv håper jeg på positiv test imorgen. hehe ;o)

Lykke til i svangerskapert!! :D

Skrevet

takk takk....lykke til.......måtte bytte nick da..

Skrevet

grattis så masse=)=)=)

Godt å høre d kan gå så fort for oss som opplever SA.

Vi går snart inn i vår 1pp etter SA i mars.

Krysser fingre for at vi e like heldig som deg.

Kose deg masse med den voksende magen=)

Skrevet

hei og så flott. Jeg skal teste meg i neste uke, håper på å følge etter deg!! vi er jo akkurat i samme situasjon. Når skulle du ha IKM egentlig? - altså , hvor mange dager før testet du, eller klarte du å vente til IKM? vi hadde jo positive el tester samtidig! mange symptomer da? Jeg kjenner noe rart i magen, litt ømme pupper, men er ikke spes trøtt eller kvalm.. tenk om jeg også kan få positiv test allerede nå????

uansett - masse gratulasjoner. Masse gratulasjoner til alle som har blitt gravide her inne nå, det ser ut som rene babyboomen. Satser på at det er smittsomt....

Skrevet

ikm er i morgen....tok en test i går midt på dagen veldig svak,så tok jeg en i dag.....kjempe blått X......

jeg har hatt halsbrann en uke og blir bil syk.....

ta en test da?????

Skrevet

ååå, ble litt giret jeg nå. Skal ikke ha IKM før den 19 jeg da, så det spørs om det slår ut såpass tidlig, tror jeg må ta en test når jeg kommer hjem. er på jobb.... sånn er det å være prøver, man kaster bort endel tester.....

Skrevet

JIPPI :o)

Gratulerer så masse :o)

Klemmer fra

Skrevet

Saa deilig! Gratulerer, og spesielt hyggelig at du saa kort etter sa blir gravid!! =o))) Kos deg masse, og nyt vaaren og sommeren med en liten julegjest paa vent...

Skrevet

Gratulerer så masse vennen!!!!!

Det er absolutt fortjent.

Håper jeg følger etter deg :)

avventer litt for å se om streken min er sterkere i morgen jeg

*klemme klemme*

Skrevet

klarte ikke å la være teste meg jeg heller, og jaggu fikk jeg ikke en ganske så tydelig svak strek. Jeg tok med testen ned, spurte mannen min om hva han så, og han sa klart to streker. Så nå er jeg også gravid igjen, termin 26 desember!! 2 pp etter sa på meg også gett... ( jeg sa jo at vi hadde helt samme situasjon) MORO!!!!!! Må skifte nick... løper.....

Skrevet

der var nicket skiftet! Sa jo at det var babyboom her inne, og sender naturligvis gode befruktende tanker til alle og masse babystøv

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx etc

Skrevet

Gratulerer så masse Carina og Feliz. Da kan vi ta følge alle sammen inn i 1 trim :o)

Ja jammen er det babyboom her nå. Litt morro dette da. Desember klubben må bli stor!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...