Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Får svar på hcg'en på mandag.. Kjenner på kroppen, og mengden blod at dette ikke går veien:(

Settes egget inn i naturlig syklus med fryseforsøk? På hvilken syklusdag da? Haugesund har sagt at vi i tilfelle må vente til neste mens.. Håper vi kan få ting til før ferier og alt setter inn..

Fortsetter under...

Hei.

Jeg starter med progynova på 1 dag mens.(bruker 5 om dagen litt forskjellig fra person til person) Er på ul dag 9 el 10 for å måle slimhinnen, må være min 7 mm. Etter måling bestemmes innsettingsdagen(hos meg har det variert fra 3 til 5 dager etter ul) setter proestankapsler dagen før innsettingsdagen og fortsetter med dette til testdagen.

det hele er en enklere prosess enn et nytt forsøk.Men rugeperioden er like ille.....

Ønsker deg lykke til

Heisann

det var fryktelig trist å lese at det endte slik. Jeg vet veldig godt hvordan det føles. Vi opplevde akkurat det samme i januar.

Vi hører også til i Hgsd. Der forøker de å sette inn fryse-egg i naturlig syklus så langt det lar seg gjøre (ingen medsisiner).

Vi fikk satt inn vårt eneste fryse-egg etter SAen (måtte vente 1 mens)og jeg ruger fremdeles på det; 9 uker på vei:-))

Krysser alt jeg har for at du får oppleve det samme.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

og ps. Du kommer til UL på dag 10. Ut fra den dagen bestemmer legen når du skal begynne å teste med eggløsningstester. Den dagen du får pos. utslag, ringer du sykehuset. 3 dager etter setter de inn egget.

Lykke lykke til.

god klem

Hei!

Frysforsøk er MYE enklere enn ordinære forsøk. Litt medisiner, så UL og så innsetting, men rugeperioden er like pyton.....

Vår sønn på 5,5 år er av frysegg:-) Ganske utrolig at det går ann. Tenker på det av og til at han har vært dypfryst, he, he..... Han bærer absolutt ikke men av det! Han er en oppegående fyr, men burde hatt et søsken som han kunne delt litt av oppmerksomheten med....:-) Ble gravid en gang til av frysegg, men det endte da i SA i uke 5.

Jeg skal ha innsetting i uke 19, kanskje du får innsetting på omtrent samme tid hvis de går rett på første eggløsning. Har du mange egg på frys? Ikke gå på nytt forsøk før du er psykisk klar, det er ganske tøft for både kropp og sjel med disse forsøkene.

Jeg er nå på klinikk Hausken, har brukt opp min kvote på sykehuset i Haugesund.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...